primeraLXs Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hvor er det siste 25hk hentet ut av SR20DE motoren kontra ein SR20De? Vurderer å bygge om min SR20De til turbo...hadde tenkt med ca200gamp hva ville dette kostet meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hvor er det siste 25hk hentet ut av SR20DE motoren kontra ein SR20De?Vurderer å bygge om min SR20De til turbo...hadde tenkt med ca200gamp hva ville dette kostet meg? SR20DE har multipoint innsprøytning.... SR20De har singelpoint innsprøytning... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Begge to har multipoint innsprøytning. DE motoren har bedre grenrør, annen innsugskam og annen ecu. Høyere turtallsperre også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 SR20Di har singlepoint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Begge to har multipoint innsprøytning. DE motoren har bedre grenrør, annen innsugskam og annen ecu. Høyere turtallsperre også. Nissan Norge sa at : De: har singel point å at DE: har multipoint... mulig du vet bedre en dem Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hmm..jeg henger med Sony her..men hva sa da Nissan at Di var for noe? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg