KennethB Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hvilken type bil skal du bruke? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hvilken type bil skal du bruke? Usikkert foreløpig, men har en liten misstanke om at en form for sportscoupé vil passe bra. Må først bli ferdig med gamlingens anlegg i Merca (som egentlig skulle vært min), så skal jeg finne en bil. Rent estetisk må jeg innrømme at jeg er svak for Calibra. syntes det er en bil med stort potensiale rent visuelt. Tror også den burde passse meg og mitt oppsett og. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Ser ut til at vi blir konkurenter Kenneth.. :hammer Men jeg vil ikke ha blitt bekymret om jeg var deg.. Er noen steg opp til toppen enda,selv om jeg kommer i samme klasse som deg.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Fælt å si det om en Opel, men den ser bra ut... :hammer Syns initiativet ditt mht Jan Ove er kjempebra!!! :thumb Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Ser ut til at vi blir konkurenter Kenneth.. :hammer Men jeg vil ikke ha blitt bekymret om jeg var deg.. Er noen steg opp til toppen enda,selv om jeg kommer i samme klasse som deg.. Stå på!!! Begynte på scratch en gang jeg også vettu... Og jeg har fortsatt langt igjen! : Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 gjør som ford : kjøp volvo ! hellothere Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 De gamle er jo spesielt lette å bygge god lyd i... :hammer Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 De gamle er jo spesielt lette å bygge god lyd i... :hammer ja helt riktig. er bare å sette inn en liten basser bak så kommer all lyden gjennom de store luftige åpningene som er i gamle volvoer... er jo heldigvis ikke noe metall eller noe som sperrer for lyden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Det er vel på tide med en oppdatering....? :) Grei utnyttelse av hatthylla?? :) Siste test av dashbord og midtkonsoll før trekking... Skal prøve å få interiøret klart til Rudskogen neste helg... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Dette ser jo unektelig svært pent ut Likte verktøy løsningen din. Håper ikke den lagre ulyder ved basspådrag. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Takk takk... Er litt bekymret for det selv, men har en løsning på det hvis det skulle skje... ;) Finner nok ut det i morgen... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 dette ser meget bra ut :D Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skal legge ut bilder av dashbordet når alt er på plass... :) Skal hente rustfrie ringer og rammer i morgen, så det blir nok noen timer med sliping og polering til uka... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Takk takk... Er litt bekymret for det selv, men har en løsning på det hvis det skulle skje... ;) Finner nok ut det i morgen... :) du kan vel trekke det med det "billige" stoffe har kjøpt så det står i stil med resten :) Erik Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Det er vel på tide med en oppdatering....? :) Skal prøve å få interiøret klart til Rudskogen neste helg... Vel.. dette setter igang endel nye ideer til mitt dashbord :=) har kommet litt på vei men nå ser jeg at det er noe jeg må endre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg