svein p Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Har vurdert å kjøpe meg R/C bil. Har nettopp prøvd en bensinbil,og fikk dermed lyst til å kjøpe meg en. Den jeg prøvde,var en buggybil. Men har mest lyst på en slik monstertruck. Hva er egentlig forskjellene på de typene? Vil vel tro at buggyene har bedre aks og monstertruckene bedre fremkomelighet. Men hvordan er forskjellene hvis de har samme motor og gear? Har mest lyst til å kjøpe brukt,i tilfelle jeg går lei. Så slipper jeg å tape så mye på den. Andre tips og meninger om dette? Har kun kjørt slik bil i 10 min,så div tips for en amatør hadde vært greit.Det er forresten ingen slik klubb her i nærheten, så jeg kan ikke få hjelp fra en klubb heller. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Har akkurat kjøpt meg en brukt MTA4 1:8 4wd nitro monster truck og den går greit den. 2 gira. Anbefales Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg