Gå til innhold

Tråden om min 318is coupe

Ranger emnet


MichaelV

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen som har forslag til en farge som er ganske lik den jeg har har, men litt mere fresh. Den bør være ganske lik slik at jeg slipper å lakke motorrom og slikt.

 

Har forresten fått utstyrslista fra BMW

 

240 leather steering wheel

301 diebstahlwarnanlage mit zv

314 heated windscreen washer nozzles

320 model designation, deletion

401 sliding/vent roof, electric

423 floor mats, velour

428 warning triangle

473 armrest front

481 sport seats f driver/front passenger

510 headlight beam-throw contr. f low beam

520 foglights

530 air conditioning

660 bmw bavaria reverse rds

704 m sport suspension

801 germany version

848 enlarged wiring harness

915 body skin conservation, deletion

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En enkel måte og sjekke om du har M understell er bare og måle tykkelsen på stabstagene.

 

Hvis man har M understell er så staget forann 25,5mm tykt og 18mm bak. Er stagene tynner enn dette så har du ikke M understel.

 

Når man få en slik liste av BMW så er det enda enklere og se, men er greit og kontolere det med og fysisk måle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En enkel måte og sjekke om du har M understell er bare og måle tykkelsen på stabstagene.

 

Hvis man har M understell er så staget forann 25,5mm tykt og 18mm bak. Er stagene tynner enn dette så har du ikke M understel.

 

Når man få en slik liste av BMW så er det enda enklere og se, men er greit og kontolere det med og fysisk måle det.

 

 

Jeg har ikke målt bak, men forran er det 28 mm.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta å bestille meg noen nye baklykter nå, men jeg er ike helt sikker på hva jeg skal kjøpe. Lurte litt på dem FK lyktene dem har på os bildeler, er ute etter litt klarere hvit enn sånn standar hvit, gjerne litt sånn krystalhvitaktig...

 

Noe lignene dem, hvor får jeg kjøpt disse og hvor er de billigst ????

 

IMG_3853.jpg

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår