jødahl Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Min er senket helt perfekt. Da kjører jeg 50/30. Med 17" felger, er dette verken for mye eller for lite, syntes nå jeg :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Så ut som en fin bil det der :) men du har vel planer om å fikse bulken på venstre framskjerm håper jeg? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 55 foran og 40 bak håper jeg?? E36 er jo lavere i hjulbuen bak.. ergo, mindre senking bak enn foran.. Det stemmer ja Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Min er senket helt perfekt. Da kjører jeg 50/30. Med 17" felger, er dette verken for mye eller for lite, syntes nå jeg :) Da tror jeg ikke det blir så gæli med 55/40, det jo ikke så langt unna. Du har ikke no bilde av bilen din ??? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Så ut som en fin bil det der :)men du har vel planer om å fikse bulken på venstre framskjerm håper jeg? Skal kjøpe en ny skjerm tenkte jeg. Også er det en bulk på høyre bakskjerm, den skal bare rettes + masse småriper og diverse.... Hele bilen skal lakkes snart, har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha samme farge, blir litt dyrt hvis jeg skal få lakkert motorrom og sånt. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Da tror jeg ikke det blir så gæli med 55/40, det jo ikke så langt unna.Du har ikke no bilde av bilen din ??? Det har jeg vettu! Du ser ikke ordentlig hvor lav den er her, men kombinasjonen passer mer enn perfekt :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Det så egentlig veldig riktig ut med den høyden der. Noen som har noen gode alternativer til dem fjærene jeg lurte på å kjøpe som ikke er så dyrt. Sett med demper er også interessant for jeg må vel ha meg noen litt bedre demere etterhvert og. Er det foresten noen som vet hva slags eksosanleg som er ok til en rimelig penge, har hørt at simmons skal være greit og ganske billig. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Er det foresten noen som vet hva slags eksosanleg som er ok til en rimelig penge, har hørt at simmons skal være greit og ganske billig. Jeg har faktisk det å ;) hehe.. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 jødahl: hadde ikke du sebring? tvåførti: kjøpte meg Apex 60/40 med dempere fra gs bildeler i apris/mai.. er veldig fornøyd enda.. er litt komfort igjen selv om bilen har blitt mye mer stivere. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 jødahl: hadde ikke du sebring?QUOTE] Men i alle dager! Det har jeg vel ;) hehe.. skrev dette etter en kveld ute. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 jødahl: hadde ikke du sebring?QUOTE] Men i alle dager! Det har jeg vel ;) hehe.. skrev dette etter en kveld ute. jaggu gjorde ikke jeg det au.. hehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 mulig jeg venter til jeg får råd til et sett med både fjærer og dempere, er ikke no problem med den sånn som den er selvom den ene fjæra er knekt... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 men felger og lakkering... must... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jo det kommer etterhvert, men med lærlinglønn er det litt snævt meg penger. Håper på å få lakkert den en gang før våren. Førsteprioriteten nå er vel egentlig vinterdekk, noen som har noe å anbefale ?? Lurte litt på nokian hakkapelitta piggdekk, men dem er jo grådig dyre, hadde sånne på gamlebilen og dem var helt sinnsyke. Har kommet litt lenger med monteringa av forsterkeren, kan se om jeg får lagt ut no bilder i mårra. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hvor mye bensin bruker bilen? har selv planer om å kjøpe en slik en. :helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg