MichaelV Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Nå har jeg fått tatt et par bilder (elendige). Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Teknoviolet? Peen farge! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Det er BROKATROT METALLIC (259), den ser mer lilla ut på bilde enn den egentlig er. Hva syne dere om høyden ?? Til min store forundring synes jeg faktisk den ble for høy bak.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Vel, med 15 tommere ser det litt rart ut da...du har vel 17" sommer? NB! Du trenger hvite blinklys bak ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Det har jeg ja. Hvite blinlys kommer + noen inpro angeleyes som jeg skal kjøpe av kongbudda på forumet. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hadde firehjulskontroll i dag og, ble jo helt ny bil. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Nå ble det bra! yodude Ser det ikke så bra med vinterfelger og slik men... Ser bra ut!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Kjeda meg litt så jeg tok et bildet av den nye nøkkeldingsen(litt inspirert av Dr S) Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Bare at på mitt knippe har jeg carkeys and carkeys only :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Klarer ikke å holde styr på mer enn et nøkkelknippe.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Noen som vet hvor jeg får kjøpt svarte hjulbolter, synes det ser best ut på m3-felgene. Har ikke trua på å lakke bolter.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Bare at på mitt knippe har jeg carkeys and carkeys only :P Støtter deg i den ja. Dingler liksom så fælt med flere nøkler. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Noen som vet hvor jeg får kjøpt svarte hjulbolter, synes det ser best ut på m3-felgene. Har ikke trua på å lakke bolter.. Sorte hjulbolter er det BMW selv som selger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg tror jeg det var på denne tråden jeg leste noe om trekkskifte på framsete... I så tilvelle har jeg et hull i førersetet, og lurer på om det lønner sej å kjøpe setetrekk eller et org. setetrekk til kun et sete. pris? Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg tror jeg det var på denne tråden jeg leste noe om trekkskifte på framsete...I så tilvelle har jeg et hull i førersetet, og lurer på om det lønner sej å kjøpe setetrekk eller et org. setetrekk til kun et sete. pris? Det kommer jo helt an på hvor mye du vil legge i det, men jeg ville no kjøpt orginale setetrekk. De jeg kjøpte kosta ca 1500 for en del, setet er delt opp i to deler, rygg og sitteputa. Dette var stoffsportsstoler, så det kan godt hende at det blir dyrere med skinn og billigere med standarstoler. Det har MYE å si på inntrykke hvis du skal selge den noen gang. Bare spør hvis du lurer på noe angående selve byttingen. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg