safoll Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har kommet en liten "flerre" i oppe på radiatoren min, på gummien/plastikken like ved påfyllingen. Har forsøkt med kanel og "radiatortett", uten hell. Har også prøvd å legge silikontetning over "flerren", men det er såpass med trykk at silikonen bare blåser seg opp over hullet, slik at kjølevæske renner ut. Noe fornuftig middel/triks å bruke for å tette dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har kommet en liten "flerre" i oppe på radiatoren min, på gummien/plastikken like ved påfyllingen. Har forsøkt med kanel og "radiatortett", uten hell. Har også prøvd å legge silikontetning over "flerren", men det er såpass med trykk at silikonen bare blåser seg opp over hullet, slik at kjølevæske renner ut. Noe fornuftig middel/triks å bruke for å tette dette? Du kan prøve noe som heter TEC7, det er en multifunksjonell fugemasse som limer fuger og tetter ALT! Fåes kjøpt hos en jernvarehandel. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hmm, når jeg stopper bilen nå, så skummer det hvitt/beige væske ut av sprekken. Toppakningsvarsel? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 litt olje i vannet. ta opp peilepinne å sjekk fargen på olja. du kan få noen som kan sveise plast (bil opprettere feks) til å sveise igjen spreken. noen former av megastick kan også funke muligens Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 litt olje i vannet. ta opp peilepinne å sjekk fargen på olja.du kan få noen som kan sveise plast (bil opprettere feks) til å sveise igjen spreken. noen former av megastick kan også funke muligens Oljen ser fin ut den.. Men hvis toppakningen min var gåen, kunne det føre til at det ble så mye luft i kjølesystemet, at det har oppstått såpass med trykk slik at radiatoren har begynt å sprekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg