Gå til innhold

klarer jeg å karre til meg en GT-R?

Ranger emnet


WireD

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som har en GT-R som han vurderer å selge, bilen har kostet han for masse penger, og det frister han litt å selge.

 

Bilen er så og si strøken i lakken, nylakkert for ett lite år siden i en mørke blå/lilla camelon lakk, har også hatt samme farge over baklyktene i klarlakken, som gir ett lilla skjær i dem, han er lakkerer selv så resultatet er veldig bra.

 

Nettopp byttet clutch, og viss jeg husker rett så har han byttet girkasse også, for en liten mnd siden drog bilen bare på fremhjula men det tror jeg er fikset nå, samt den har fått nye bremser.

Tror han ville ha rundt 150 000 for den.

Jeg har ikke så god peiling på mazda og hva som er gjordt med den videre i hans eie, men jeg kan høre om han fremdeles ønsker å selge.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten motsatt problemstilling. Jeg forsøker så godt jeg kan å overtale kjæresten min til å beholde kule biler.. (i dette tilfelle en GT-R), men det er ikke særlig enkelt. Nå er visst prosjektet å kvitte seg med mest mulig eller noe sånt.

 

Nesten forslag var at jeg fikk meg GT-R, men heller ikke det ble særlig godt mottatt. Tror kanskje han er redd jeg skal ende opp med en bil som er kulere enn hans?

 

Tenkte faktisk å foreslå at du skulle gi henne en GT-R som du kunne låne litt innimellom, det kan jo være et alternativ hvis hun ikke er alt for positiv til å overta din.

 

Neste alternativ er å melde seg på "konebytte" og tilfeldigvis ta opp bil saken med stand-in dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten motsatt problemstilling. Jeg forsøker så godt jeg kan å overtale kjæresten min til å beholde kule biler.. (i dette tilfelle en GT-R), men det er ikke særlig enkelt. Nå er visst prosjektet å kvitte seg med mest mulig eller noe sånt.

 

Nesten forslag var at jeg fikk meg GT-R, men heller ikke det ble særlig godt mottatt. Tror kanskje han er redd jeg skal ende opp med en bil som er kulere enn hans?

 

Tenkte faktisk å foreslå at du skulle gi henne en GT-R som du kunne låne litt innimellom, det kan jo være et alternativ hvis hun ikke er alt for positiv til å overta din.

 

Neste alternativ er å melde seg på "konebytte" og tilfeldigvis ta opp bil saken med stand-in dama.

 

 

hehehe, hva er dette, skatergirl? foreslår du et partnerbytte eller noe? :D

hrrhrrhrrhrr..... :thumb

 

eida, fra spøk til revolver.

hva ere typen din tenker på? kvitte seg med GT-Ren sin? jaja... :)

ei, du skjønner, Fen min er oppgradert litt,og tenkte hu skulle "få" den, så kjører jeg GT-R :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WIRED:har sendt deg et bilde

 

du er helt klart på rett vei mot en ny bil, litt smisking til nå så er det i boks=)

lykke til!

 

*titter på bildet*

 

aahhh...de er sååå digg!!!! :D

 

hva er standen på den?

 

jeg har finni flere som er interessante.

har du noe mer info på den? stand på motor/kasse/km osv..`?

 

har også finni en i tyskland som er interessant.

pluss da frank ove sin... ja, jeg skal plage deg litt på fonen snart, frank :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

det dukka opp.....du kan kalle det.... noen uforutsette rusthendelser under Fen, som må utbedres ASAP! den gamle eieren har tydeligvis vært flink med dekkende tectyl! er så forbanna nå at dama ikke tør å være i nærheten!!!! :fire:

 

og på toppen av det hele, en del drit i leiligheten å ta seg av.....

 

det koker..... :fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det dukka opp.....du kan kalle det.... noen uforutsette rusthendelser under Fen, som må utbedres ASAP! den gamle eieren har tydeligvis vært flink med dekkende tectyl! er så forbanna nå at dama ikke tør å være i nærheten!!!! :fire:

 

og på toppen av det hele, en del drit i leiligheten å ta seg av.....

 

det koker..... :fire:

 

Rolig nå... Vet hvordan du har det....

 

Toppen min var sprukket, så har snakket med Mazdafun og han skulle ordne en topp til meg i dag. Men pengene flyr fort...

 

Og på toppe av det hele så tråkket eg over og forstuet foten på Tirsdag ( spillt litt fotball), så nå går eg rundt på krykker og halter... grrr :fire:

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår