challenger Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg har kjørt med manuell gearing helt siden WRC04-spillet kom, men er enda ikke tilfreds med hvilket turtall man skal sjalte oppover på. Er det noen spillere her som har tips? Selv prøver jeg alt fra like i underkant av 5.000 rpm til i overkant av 6.000. Har prøvd ut mange varianter med å gire opp på lavere turtall på 1-3 eller 4. gear og deretter dra motoren lenger på turtall derfra, men mellomtidene varierer hipp-som-happ er min oppfatning. Mitt inntrykk er blitt at mellomtidene varierer marginalt i begge retninger om man sjalter permanent på 5.000 rpm eller permanent på ca. 6.000, eller om man kombinerer som nevnt ovenfor. Er det noen som har tips til raskeste og mest effektive aks? Og hva med forskjellige mønster på asfalt kontra grus eller våt grus. Alle tips tas i mot med takk (for videre utprøving)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg