Espen|3k Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Surfet på gatebil.no nettop å fant denne; Noen som vet noe om den her? Så sabla bra ut i hvert fall... Flere bilder hadde heller ikke gjort noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 så ikke dum ut den der nei! :iconsm sleng ut specs om den ja! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Den fikk andre plass som Moldes råeste gatebil. Jeg kjenner han som eier den. Bilen er akkurat ferdig utvendig. Tror det kommer en værsting turbo motor i den etterhvert. NOS er og kjøpt vet jeg. Tror det kommer endel bilder av den i neste Gatebil Magasinet. Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Den fikk andre plass som Moldes råeste gatebil. Jeg kjenner han som eier den. Bilen er akkurat ferdig utvendig. Tror det kommer en værsting turbo motor i den etterhvert. NOS er og kjøpt vet jeg. Tror det kommer endel bilder av den i neste Gatebil Magasinet. Er det en 325i? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 320. Motor er vel trimmet litt da(portet topp,ny kam osv...) Går minst like godt som en 325 hvertfall. Ska få eieren til å komme inn å fortelle om videre planer om bilen jeg. De er visst ikke små :) Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Sexy mafakka caR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Den fikk andre plass som Moldes råeste gatebil. bullshit Og vi heiser flagget !! Kun en bil ble premiert og det var lyd bil SEAT`n. Det var ingen andre premier fra Gatebil.no og jeg tviler på at denne hadde vunnet noen andre plass. Gatebil kåret den feteste bilen på treffet Fakset fra Gatebil.no (Merk feteste bilen og ikke bilene) Forresten to bilder av bilen på http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Den sto oppi bakken her dagen før treffet, søskenbarnet til en kamerat av meg sin, og om jeg ikke tar helt feil så holder han til i trondheim? jobber muligens på autotrim. Mener han sa det iallefall. Men kan godt hende jeg tar feil, men den sto iallefall parkert oppi her. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg