ryuujin Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hei Tenkte å koble opp multimedia utstyr i bilen. Har da planer om PS2... :P Jeg tenkte å enten kjøpe en INDASH spiller til å ha foran i bilen, eller bare en vanlig skjerm å montere ett eller annet sted i bilen. Jeg vurderte i begynnelsen å montere ps2en bak i hattehylla, med ett "lokk" over, slik at den er skjult for tyver. Denne kobler jeg til strømforsyning med en 12v adapter. Så trekker jeg videosignal ledningene framover i bilen til skjermen(som jeg vurdere å plassere mellom framsetene...). Dermed slipper jeg å finne ett nytt sted til ps2en mht kontrollene. Man sitter jo da ganske enkelt bak og spiller. Nå kommer spørsmålene, hvor kan jeg få tak i ett navigasjonssystem? Jeg vil ha ett navigasjonssystem som bare er en boks med RCA plugger som jeg da ganske enkelt kan koble til skjermen. Finnes dette? Trenger da ikke noe gps med skjerm, bare med plugger. Noen som har noen andre ideer til hvor jeg kan gjøre av ps2 og skjerm og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 bygge ps2en inn i hanskerommet... hadde vert fett.. å hatt to skjermer.. en i vær solskjerm, eller hva det heter:P:P den som skygger for sola når u kjører.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Offtopic, men... Syns noen burde plassert en gammel Sega eller Nintendo NES i bilen sin. Det hadde vært ganske orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hehe... jeg har en NES hjemme som går på 12v... spamspam Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 ang. navi anlegg osv. kompitabelt med kompositt/rca signal, så sjekk ut Carputer.no , og forumet der! Ellers har jeg satt PS2 inn i en passat, ikke helt ferdig men... HER har jeg lagd en "guide" :bump :peace: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Offtopic, men... Syns noen burde plassert en gammel Sega eller Nintendo NES i bilen sin. Det hadde vært ganske orginalt. Manlger bare skjerm jeg. Fikk en fra en kamerat så det første som skulle gjøres med den var å få den inn i dashen. Men jeg har ikke noe skjerm så det har jeg ikke gjordt enda. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Jas: åssn fikk du NES'n til å gå på 12V?? har nemli en slik liggendes(mangler spill da men) har og en SEGA med mangen spill... :popcorn Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 drit i offtopic da... lag deres egen tråd.. dere svarer jo ikke på hva han lurte på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Jas: åssn fikk du NES'n til å gå på 12V?? har nemli en slik liggendes(mangler spill da men) har og en SEGA med mangen spill... :popcorn Den går på 12v uansett, den bruker jo en transformator som går fra 220-12v samme med sega Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Offtopic, men... Syns noen burde plassert en gammel Sega eller Nintendo NES i bilen sin. Det hadde vært ganske orginalt. NES hadde vel bare klikka når det rista sånn, men SNES kunne sikkert gått.. Litt vanskeligere å plassere en en PStwo kanskje? :p Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Go-Carter... har faktisk sett guiden din før! Den var til stor inspirasjon :) Har en Sega Dreamcast jeg også tenker på å sette inn i bilen. Men tror det blir ps2en.. for da får jeg jo dvd også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg