matador Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 .......Trodde det var vanlig å ha alle forsterkerne baki jeg.... hehe.... neida!!! hellothere Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Den spilleren har jeg selv, den er jo ingen verdensmester, men den fungerer :P Vet du om en plass de selger den i haugesund? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Er vel bare èn bilstereoshappe i hgsd, og det er http://www.bernhardsbillyd.no Han fører Boss (tror jeg..), så han har nok :) Han holder til over veien ved banken nattklubb, om du ikke visste det :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hm..ok.. takk skal du ha :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Boss selger de på Bilpleiesenterets stereoavdeling. Der kan du få en god pris på masse rart, Bernhard har litt stive priser synes nå jeg..fikk god service og et rimelig avslag når jeg kjøpte sub/spiller/forsterker/kabler på Bilpleiesenteret :) For å komme dit kjører du bare salhusveien forbi Toyota så ligger det på høyre side. Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 okay! takk skal du (også) ha :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 jeg har det lightning audio frontsettet, det eneste er at lyden blir en smuule skarp på høyt volum, men det er sikkert bare innstillinger på forsterkeren min! ellers veldig fornøyd Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg