OlaLarsen Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Skulle gjerne hatt en kopi av senkesett papir på disse fabrikat. Samme hvilken bil de kommer fra, trenger bare den siden av arket som er lik på alle biler, dvs der det ikke står noe om fjærene bare generel TUV info. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Skulle gjerne hatt en kopi av senkesett papir på disse fabrikat. Samme hvilken bil de kommer fra, trenger bare den siden av arket som er lik på alle biler, dvs der det ikke står noe om fjærene bare generel TUV info. På forhånd takk. Ring hit, de kan hjelpe deg Lesjöfors Automotive AB : Tel +46 470 70 72 80 Fax + 46 470 70 72 99 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ahh perfekt. Veit du om de tar mye for å sende papirer? Veit eiker tar mange 100 lapper for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ahh perfekt. Veit du om de tar mye for å sende papirer? Veit eiker tar mange 100 lapper for det. Såvidt jeg vet tar de lite eller ingenting for det.. Be de faxe det til deg, evt å sende det som PDF på mail. Tror noen andre her inne har gjort det siste der... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Bare eiker som er kjip å krever penger for slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hvis du ikke får tak i fra lesjøfors kan jeg godt faxe papiret til deg. bare pm meg faxnr Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Såvidt jeg vet tar de lite eller ingenting for det.. Be de faxe det til deg, evt å sende det som PDF på mail. Tror noen andre her inne har gjort det siste der... De gjør det gratis. Jeg fikk de tilsendt som pdf-fil på mail mens jeg snakka med en eller annen fra Lesjöfors på telefonen. Eiker derimot gadd ikke ordne opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zebbe91 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 De gjør det gratis. Jeg fikk de tilsendt som pdf-fil på mail mens jeg snakka med en eller annen fra Lesjöfors på telefonen. Eiker derimot gadd ikke ordne opp. Kan du sende PDF'en pr mail til meg?? Sebastian.gatebil@hotmail.com Tusen takk :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg