MrControl Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 jeg vil ha 17x10" felger bak på min m3 og 9" framme( e 36). Har sett igjennom en rekke felger, men ser at jeg må opp i 30 000 for å få noen med skikkelig kant som er fine, som f.eks dynatech dtm 6. Noen som kommer på noen andre felger som har skikkelig kant til noe billigere penger? eventuelt noen som vet om noen svenske felg sider utennom gummihuset.se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Brock har jo noen felger med dyp kant..Brock B1 har dimensjon på 10x17 som du er på jakt etter. Veldig pene felger også Ta en titt på http://www.brock.de Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 jepp, jeg vet at de har felger med dyp kant til en billig pris, men synes fargen er kjedelig på de. grått uten noen form for klar lakk eller chrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 http://www.kerscher-tuning.de de har noen NYDELIGE skrudde felger til E36 med GOD polert kant jeg har jo kerscher på min egen E36 (futura) kan jo kjøpes hos http://www.czt.no =) er vertfall litt billigere en dynatech sine (men chrome felger synes jeg blir litt for pakkis stil, vertfall på felger...tysker stilen er RØFF ;) ceep it that way ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 men de får man jo ikke i større enn 8.5" breie da.. takker for svar forresten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Her har du ihvertfall noen brukte, breie skrudde BMW felger... om de fortsatt er til salgs, aner jeg ikke, men rå felger ihvertfall, har stått på den lyseblå M3 GTRen (?) i Bergen som vant breisladd for 2 år siden. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 hjertelig takk, det er akkuratt de felgene jeg har lett etter. håper bare de ikke er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 kun i 8.5 x 17"?!?!?!?! hehe NEI! ;) eller i futura så får du det men i resten av de skrudde kan du ha pptil 12x18" me inpress 0 osv, det BLIR det kant av =) men de koster, men ikke mer en dynatech ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 jeg mente jo seff futura felgene. men poenget er at hvis prisen er samme som dynatech sine, velger jeg dem, for jeg synes de er de fineste felgene på en e 36, men hadde håpet å finne noe billigere;) eventuelt brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Sitat Originally posted by Baldrick Her har du ihvertfall noen brukte, breie skrudde BMW felger... om de fortsatt er til salgs, aner jeg ikke, men rå felger ihvertfall, har stått på den lyseblå M3 GTRen (?) i Bergen som vant breisladd for 2 år siden. Det var ingen GTR, men en vanlig 286-hesters M3 3.0 (før '96). ;-) Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 var i kontakt med eieren av CZT og han sa at det var blitt mye strengere angående "tysker look" med felger utennfor skjermbuen.. :/ ingen som har flere forslag på felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Dra til Sharif han vet akkurat hva du vil ha + at det er ufattelig billig. men du må dra dit, først da får du service. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Jeg har helt nye Rondell 58 i 8,5 og 10x17 med Avon ZZ3 235/40R17 til salgs for kr. 12000,-. Se http://www.rondell.de. Ron 58 Ring for info. 91331103 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Sitat Originally posted by Ostby Dra til Sharif han vet akkurat hva du vil ha + at det er ufattelig billig. men du må dra dit, først da får du service. ja har mye tommy hvis du kan kjøre dit,hvis ikke kan jeg sende samme felga hvis interesse masse feite asa felger med cromekant ca 14000 lapper i 9 og 10 17 m dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Sitat Originally posted by 911ruf ja har mye tommy hvis du kan kjøre dit,hvis ikke kan jeg sende samme felga hvis interesse masse feite asa felger med cromekant ca 14000 lapper i 9 og 10 17 m dekk Hva slags dekk er det du har? Jeg fikk et sett med 9x18" ASA med Falken 225/40 til 14000 hos sharif, Stor og deilig chrome kant. Matcher du dette, så handler jeg hos deg neste gang :) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg