Vomaz Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 det er lite aktivitet på 300-forumet.. så jeg spørr her... vet noen om hva som kan være feil på kjæresten min sin bil?? den tenner ikke for det første.. åsså får den ikke noe lys i inst. panelet å ikke strøm til coilen.. vet jo at det er derfor den ikke tenner!!! alle sikringene er fine og iorden samt kontaktene til sikringene.... men det jeg lurte på er om det kan være svinghjulsføleren!?! pga den bilen har verken kullstift el elektronisk i fordeleren... er bare er gedigen coil som er tilkoblet tenninga og en føler ved svinghjulet... Noen som har en slik bil forresten? som kan hjelpe til?? hvis ikke får vell bilen :boxing :aug: om ikke så lenge.... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Sjekket om det kan være et tenningsrelé som har brent opp? Det var feilen på 440'n til søstra mi i hvert fall. Da var den helt død selvfølgelig. 440 er jo etterfølgeren til 340, så det kan jo være noe likt der... På den satt reléet i sikringsboksen. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Sjekket om det kan være et tenningsrelé som har brent opp? Det var feilen på 440'n til søstra mi i hvert fall. Da var den helt død selvfølgelig. 440 er jo etterfølgeren til 340, så det kan jo være noe likt der... På den satt reléet i sikringsboksen. takker for raske svar.... :pray skal sjekke det... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 du har ikke fått ledningsbrudd noe sted da? sikkert ikke det, men kan være verdt å se etter.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Tipper du har sjekket det, men siden det ikke er nevnt så må jeg nevne det. Strøm på batteriet? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Tipper du har sjekket det, men siden det ikke er nevnt så må jeg nevne det. Strøm på batteriet? jepp det er sjekket;) (er fulladdet) du har ikke fått ledningsbrudd noe sted da? sikkert ikke det, men kan være verdt å se etter.. det var nok ledningsbrudd som var problemet..... funnet feilen og er snart fikset... takker for hjelpen til alle :pray Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg