Gå til innhold

Mitt VW Vento prosjekt

Ranger emnet


VentoPower

Anbefalte innlegg

Den bilen var deilig!!! kiddie :driving

 

Takk for det:)

Blir bra å få inn det nye interiøret:)

folk må gjerne ta kontakt hvis de har dørtrekk til skinn interiør:)

Mangler fortsatt det.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det:)

Blir bra å få inn det nye interiøret:)

folk må gjerne ta kontakt hvis de har dørtrekk til skinn interiør:)

Mangler fortsatt det.

Den blir bare finere å finere bilen din!Er rett å slett imponert nå........begynner snart med interiøret mitt,gleder meg!Stå på,dette blir et utrolig bra resultat :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre det fra deg, Jesse:)

Skulle bare mangle,sorry at jeg ikke har sagt så mye i det siste,hehe!har ikke hvert så iviri på pc'n i det hele å det store!Men du må fortsette å poste bilder,det liker vi.......vil gjerne se bilder av skinn-interiøret når det er kommet på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er skinn interiøret i bilen.

Har ikke ryddet helt, men ser hvordan det ble i bilen ihvertfall:)

 

CIMG0428.jpg

 

CIMG0426.jpg

 

CIMG0427.jpg

 

Syntes det ble ganske fint:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :D

 

Og de var plug 'n' play?

 

OT: hørte aldri noe mer ang. det interiøret..

 

Ja de var bare plug and play:)

Jo jeg vet ikke åssen det passer på seat jeg?

Det burde du vel kanskje finne ut av før du eventuelt kjøper:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var bare plug and play:)

Jo jeg vet ikke åssen det passer på seat jeg?

Det burde du vel kanskje finne ut av før du eventuelt kjøper:)

 

Er "ingen" som vet.. Har spurt VW mekanikere om de vet, og jeg har spurt Seat mekanikere..

 

Men har hørt at Toledo 1L er Golf 3 med litt modifisert karosseri (har jo rompa).

Han som sa det mente at de meste av deler osv burde passe overens, så hvis golf3 = vento, så er vel vento = toledo..?

 

Bør legge til at jeg har hørt andre ting angående Toledo = golf da..

F.eks noen motordeler+gir er fra golf3, resten er spanish, eller at understell og motor er fra golf2 resten er spanish osv..

Hadde vært fint å funnet ut hva som stemte..

 

Men hvis det er så vanskelig å finne ut, så kan jeg finne det ut the hard way (eller den dyre, som det fort kan bli..).

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "ingen" som vet.. Har spurt VW mekanikere om de vet, og jeg har spurt Seat mekanikere..

 

Men har hørt at Toledo 1L er Golf 3 med litt modifisert karosseri (har jo rompa).

Han som sa det mente at de meste av deler osv burde passe overens, så hvis golf3 = vento, så er vel vento = toledo..?

 

Bør legge til at jeg har hørt andre ting angående Toledo = golf da..

F.eks noen motordeler+gir er fra golf3, resten er spanish, eller at understell og motor er fra golf2 resten er spanish osv..

Hadde vært fint å funnet ut hva som stemte..

 

Men hvis det er så vanskelig å finne ut, så kan jeg finne det ut the hard way (eller den dyre, som det fort kan bli..).

 

hehe, ja det er en mulighet det, men kan fort bli dyrt:)

Mye ville du gitt a?

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "ingen" som vet.. Har spurt VW mekanikere om de vet, og jeg har spurt Seat mekanikere..

 

Men har hørt at Toledo 1L er Golf 3 med litt modifisert karosseri (har jo rompa).

Han som sa det mente at de meste av deler osv burde passe overens, så hvis golf3 = vento, så er vel vento = toledo..?

 

Bør legge til at jeg har hørt andre ting angående Toledo = golf da..

F.eks noen motordeler+gir er fra golf3, resten er spanish, eller at understell og motor er fra golf2 resten er spanish osv..

Hadde vært fint å funnet ut hva som stemte..

 

Men hvis det er så vanskelig å finne ut, så kan jeg finne det ut the hard way (eller den dyre, som det fort kan bli..).

hvis du får tak i det og det ikke passer så er jeg interesert i å kjøpe det av deg bare det ikke blir for dyrt. må bare si deg vento power bilen din blir skikkelig rå!!! jeg har lagt ut egen tråd men jeg får ikke et eneste j..... svar litt kjedelig etter som jeg er skikkelig vw fanatiker. hadde en rs blå jetta (rettelse) jeg har den enda. klarer ikke kvitte meg med go klumpen :drive2 jeg er skikkelig på jakt etter et par ting: 1. skinninteriør 2. badlook panser helst sveiset 3. crom luft-dyser til den avrunnede dash typen som du også har 4. rs 4 bakfanger som bygger godt ned med rillene på siden 5. 18" tsw venom som skal crommes. eller noen andre fete crom 18" felger 6. høydejusterbare dempere med brytere (ikke sånne man stiller på demperen) hvis noen finner noe slikt så please please gi meg tilbakemeldig om hvor jeg kan finne det. ta gjerne en titt på bilen min og ikke glem å stemme på stjernene under bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og foresten vento power så ser jeg du har sveiver bak, lokal hoggeren ved meg har en vento med 4 el ruter kan sjekke pris hvis du vil. bare skriv hvor mye av det du vil ha i såfall (brytere, dørhåndtak/sider) og jeg glemte at jeg også leter etter klar bakrute (uten fargetoning) skal ha speilsoting og det ser helt forferdelig ut med det grønnskjæret i bakruta alle siderutene er lette å få tak i ettersom de også passer fra golf men bakrute er vanskelig. sjekket pris på ny og da fikk jeg 25% rabatt når det kostet 2500 men må man så må man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår