rents Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Har ett problem med min Rover 216 Si. Når jeg svinger/vrir rattet helt om, enten det er til høyre eller venstre, kommer en skrape/knittre lyd fra hjulene (høres ut som det er fra hjulene) Lyden kommer både i fart og stillestående, men det er ikke hver gang. Noen som har noen ide? Har blitt "tipset" om at det kan være noe med servo'en? ("Servo reim") Jeg har ikke peil så hjelp tas i mot med takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Jeg har en lyd som kommer ved FULL sving og... Den er normal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Det er vanlig at servo'n skriker litt hvis man vrir HELT om. Man skal helst la være å vri helt om og holde den. Men hvis den skriker mer enn vanlig kan noe være galt. Sjekket servo olja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3TQ Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by rentx Har ett problem med min Rover 216 Si. Når jeg svinger/vrir rattet helt om, enten det er til høyre eller venstre, kommer en skrape/knittre lyd fra hjulene (høres ut som det er fra hjulene) Lyden kommer både i fart og stillestående, men det er ikke hver gang. Noen som har noen ide? Har blitt "tipset" om at det kan være noe med servo'en? ("Servo reim") Jeg har ikke peil så hjelp tas i mot med takk :-) Jeg har tørre foringer som knirker, men det er jo mens bilen er i fart da...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 bremseskivene da? mamma hadde en meget rar lyd i dekkene på a4`en, så det endte med at vi måtte bytte bremsene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rents Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Hadde en lignende lyd på bak hjulet når caliperen var gåen, men da skulle vel lyden kommet når jeg bremser, ikke svinger? Og litt rart at den kommer når bilen står stille også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Sjekk nivået i servo olje tanken!!!! Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Hadde noe lignende problem på min Primera. Det var slitasje på en del som skal stoppe hjulet ved fullt rattutslag, dvs hindre at jeg kunne legge over mer. Men dette kom bare ved svingen til den ene siden, da det var bare den ene siden som var slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg hadde samme problem på min gamle golf MK1. Det viste seg å være ødelagt drivknute den ene gangen og et gåent lager den andre. Kan jo være verdt å sjekke ( Hvis Rover 216 Si er fremhjulstrekk da seff ) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg