Mutta Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Som skrevet over. tenkte jeg sku slenge utpå noen bilder av bilen med senke settet. legg merke til bilde av hjulbuen på venstre og høyre side. høydeforskjell. finner ikke ut av hva som er gale. men men! hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 strøken :pray eg begynner å savne bil eg og:P -T- Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 strøken :pray eg begynner å savne bil eg og:P -T- Takker og bukken(kondolerer også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 skulle ikke ha lagt inn LITT større bilder a? må jo scrolle til nordpolen for å se hele bildet... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 skulle ikke ha lagt inn LITT større bilder a? må jo scrolle til nordpolen for å se hele bildet... Vet, men vet ikke kordan jeg skal gjøre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg