Gå til innhold

245'n har fått en oppgradering...

Ranger emnet


VolvoTore

Anbefalte innlegg

Nå har bruksbilen, egentlig bilen til dama, men gjett hvem som får æren av å legge tid og krefter ned i den, fått en skikkelig oppshining. Og det synes jeg gjorde seg kraftig bra :D

 

Sånn så den ut:

HPIM1397.JPG

 

Litt av godrusta blir fjernet:

RUST!!!.JPG

 

Mer koserust på vei vekk:

RUST2!!!.JPG

 

Ny plate på plass i kanal, selvfølgelig egenhendig tilpasset:

NyKanalPlate.JPG

 

Ferdig reparert kanal til lakkering:

Kanal.JPG

 

Endelig er bilen vasket og klar til siste poleringsfinish, for første gang på flere måneder. Og hva ser man da? Joda, den høyt elskede huseieren vår har hatt malingsarbeider på huset, og bilen er pepret med søte små prikker; over HELE BILEN!! Jommen godt man har en bakgrunn som bilpleier... For å ha nevnt det én gang for alle: jeg HATER utleiere!!!

Malingsflekker.JPG

 

Etter noen timer med malingsgnukking, maskin- og håndpolering, så er endelig det høyst etterlengtede resultatet klart:

245-1.JPG

 

245-2.JPG

 

245-3.JPG

 

245-4.JPG

 

245-5.JPG

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, men er ikke dette bruksbilen da? Er vel ikke så nøye med litt malingsflekker da, hehehe birthday

 

Litt?? Hadde jeg telt dem, hadde jeg garantert passert 1000 med glans! Må jo ha pen bruksbil også vettu ;) Kjører stil, kjører jo VOLVO :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj blei jo knallbra! Tar du min også? sombrero

 

Tusen takk :D

 

Tror jeg har nok med de andre prosjektene som står her... Har en Merce som skal monteres i løpet av uken, så da blir det travel uke på meg gitt! 8 karossdeler som skal limes og sveises, skjermer og fangere skal monteres, og alt skal sparkles, sprøytes og tectyleres. Mao den skal være klar til pussing for lakkering i løpet av uka. Huffameg... gleder meg til den dagen jeg kan skrive under salgsmeldingen på den bilen! kiddie

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår