Michael Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Lurer på å kjøpe sportsluftfilter til Mondeoen, men vil høre hva folket tror? Erfaringer? Evt. hvor får jeg kjøpt filter til en rimelig ok pris? Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Eg hadde King Dragon på min før og aldri meir. KN57i settet er mykje bedre Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Lurer på å kjøpe sportsluftfilter til Mondeoen, men vil høre hva folket tror? Erfaringer? Evt. hvor får jeg kjøpt filter til en rimelig ok pris? K&N filter helt klart, green er billig dårlig erstatning. Kjørte min bil en uke med orginalfilter (pga en av disse silikonskjøtene hadde sprekt), merket tydelig forskjell, dau som bare fy. Så når jeg fikk fatt i denne skjøten å satt på hele filter kittet igjen, så var ikke kjærra til å kjenne igjen. Aldri vært så hissig som det den er nå. Vil også anbefale deg CTA sitt kit (som jeg kjører med, link i signatur) for det er tydelig forskjell med helt alu rør i forhold til å bruke orginal plastikk og "trekkspill" slangen. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Flotte greier.. Går for KN-filter jeg da.. :) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Pipercross er også bra.. men men :-) K&N er selvsagt bra d å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Pipercross er også bra.. men men :-) K&N er selvsagt bra d å! K&N er ikke bare bra, det er best :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 K&N filter helt klart, green er billig dårlig erstatning Hva er så bedre med K&N iforhold til green? Har planer om å kjøpe green til min grunnet avtaler, men hva er så dårlig med dette? ville tru at et slik filter som er med i motosport var bra jeg.. p.s. green er ikke billig.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Når det gjelder "performance" så vil jeg tro det er veldig lite forskjell. generell kvalitet på filter, overganger og pakninger kan jo variere.. Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 trur også det, største problemet er vel at man faktisk kan få mer hk av å ha et bedre innsatsfilter, evt. med oppborra luftfilterboks... skulle likt å sett bremsepapirer av 2l zetec med diverse filter.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg