Riff Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har akkurat kjøpt meg en 740 turbo Intercooler Stv. Original turbobil. Er en 88 mod. Det jeg lurer på er hvor mange h.k. som er standard i en b230et og hvordan trimme de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 hei Det er 182hk og 260nm i b230et Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ok. Ja kjenner det er en del drag, men automat kassa er litt rar.. hehe girer ikke helt når den skal og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 ja blir litt slapt med auto men du får manuell konvertere da. litt jobb men bedre kjøre glede etter det. og vis du skal trimme bør du ha manuell i stede for auto Mvh Jørn Rune Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S8AN Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Heisann, hadde også automat i min, noe dritt, juster kickdown alt etter hvordan du vil den skal gire, jeg bytta til en m47 kasse. Den kom seg båre på økonomien og gleden.Drikker altså mindre og er mye morsomere og kjøre. Råd. BYTT TIL MANUELL;) mvh Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Gjør som meg... Kjør automatkassen på skogen og hiv den på et stort bål :fire: Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 ']Gjør som meg... Kjør automatkassen på skogen og hiv den på et stort bål :fire: hørtes fornuftig ut... evt, ta å kjør hele bilen på sjøen ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 eneste plusset med automat er vell at turbotrykket ladder seg opp når man kicker ned slik at man har fult trykk når den har giret ned. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hørtes fornuftig ut... evt, ta å kjør hele bilen på sjøen ;) Jaggu meg er det kult å komme rekendes inn i en tråd du ikke har NOE fornuftig å tilføye til - for å kvalme seg på den måten der... (og for å nesten synke ned på ditt nivå kan jeg komme med følgende kommentar: spesielt når du kjører en GREVLING av en feilhjulsdreven møkkabil...) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hehe...stemmer det.du kan jo ta å "brekke" opel'n din i sjøen.Hvis håndbrekket virker på den da.... Devil Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg