kec Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har nå endelig fått på nye felger!! Andre ting som også er gjort er 40mm senking,lakkert helt ned,nye baklys og sideblink pluss litt annet smått... Sånn var den ved kjøp: Sånn er den nå: Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Nydelig Coupe uhhmmwhat? ! Cleant å fint - som vi liker det :D Hva heter felgene? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Takker for det! Felgene er av typen "ekte fake" :driving Kjøpte de i Sverige etter å ha funnet de på autopower.se... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ekte fake? Hva slags merke er "ekte fake"? De kledde i hvertfall bilen vanvittig godt! Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ekte fake = uten merke Aner ikke hvem som har produsert de,kan dog ligne på de som bla GS Bildeler har... Synes det er de som kler 3-serien,og mange andre BMW`er best. Veldig fornøyd! Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Er det 8x18"? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamerkid Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 har iikke løst å selge felgene da ??vannvittig rått :) Siter -03 Audi A4 1,8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Dimmen på felgen er 8,5*18 med 225/40-18 dekk.Dekkene er Aurora.Billigdekk antar jeg men de er visst produsert av Continental og jeg er veldig fornøyd med dekkene under normal kjøring faktisk. Veldig overaskende... Og felgene er ikke tilsalgs dessverre,de ble hentet i Sverige forrige tirsdag...Bare nyter og kjører fornøyd rundt om dagen jeg. Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Flott bil! E36'ene trenger ikke rare greiene for å bli skikkelig fine. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Kjøpte du felgene via det felg/dekk-firmaet i Jönköping? Husker ikke navnet her og nå, men de selger identiske replica-felger. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 pent, meget pent :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 nydelige felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Du vet vel ikke hva fargen på den bilen heter ?? Kunne faktisk tenke meg samme fargen på min coupe. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Kjøpte du felgene via det felg/dekk-firmaet i Jönköping? Husker ikke navnet her og nå, men de selger identiske replica-felger. Kjøpte det av en kar som bor i Jönköping faktisk,så det er ikke umulig at han har kjøpt felgene der.. Fikk de fraktet fra Jönköping til Strømstad hvor jeg hentet de. Du får se om du kommer på navnet på firmaet der nede og legge de ut. Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Du vet vel ikke hva fargen på den bilen heter ?? Kunne faktisk tenke meg samme fargen på min coupe. Fargen på bilen er calypsorød metallic..Med kode 252 hvis ikke jeg husker feil.Kan undersøke det hvis du vil,koden står i motorrommet. Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg