sTOR Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 monterte nettop lexus lykter på søstra mi sin bmw 318i e36, men bremse lyset virker ikke, d lyser konstant! nån som vet ka som e galt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Det er mange som har problemer med det greiene der. Uorginale lyktene lyser eller ikke lyser der de vil :) De fleste kobler litt her og der til det blir riktig. Det er nok noe med at lednignene er koblet feil fra før og da har spenning samtidig med kjørelyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sTOR Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 funka nu før æ satt på lexus lyktan :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Lyktene vil ikke virke (eller lyse feil) hvis du har kjøpt lykter med Check Control, med mindre bilen din har det allerede. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sTOR Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 e ikke min bil, søstra min sin! men må ho kjøpe nye lykter da? e foresten en 92 bmw 318i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 e ikke min bil, søstra min sin! men må ho kjøpe nye lykter da?e foresten en 92 bmw 318i Bilen hennes har nok ikke CC, så da må lyktene byttes til noen uten CC. En bil med CC kan bruke lykter uten CC (da varsler i så fall ikke kjørecomputeren om evt. feil), men ikke vice versa. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg