Gå til innhold

Rulle/benk i østfold ?

Ranger emnet


Ottesen

Anbefalte innlegg

I det dere vri 8 greiene du har er det vel ikke mere 200 hk

vel,hehe :) har blitt bremset biler med over 300 hk der..

 

røsk ut motoren og bestill deg time oss Anders Ringstad i båsta/trøkstad,og få gjort det skikkelig...

 

200 hk...hehe....du kan nok fint gange det med 2 :cool:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet men rulla greier bare rundt 300 hk har jeg hørt...

bare rundt 300??

Var det ikke han som driver/drev det som bygde om en eller annen ferarri greie til turbo da?

Burde vel tåle mer enn 300 da, har/hadde bilinteresse han.

Mener også å huske at samme persom hadde en lambo countach etter den ferarri greia.

Har du hørt med dem i det hele tatt?

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare rundt 300??

Var det ikke han som driver/drev det som bygde om en eller annen ferarri greie til turbo da?

Burde vel tåle mer enn 300 da, har/hadde bilinteresse han.

Mener også å huske at samme persom hadde en lambo countach etter den ferarri greia.

Har du hørt med dem i det hele tatt?

 

Har ikke fått hørt med dem nei, men har hørt om dem... Visst vi snakker som samme rulla nå, alså Borch i fredrikstad, så har jeg hørt at den ikke greier så mye effekt (har bare hørt av venner, har ikke snakket med dem selv)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått hørt med dem nei, men har hørt om dem... Visst vi snakker som samme rulla nå, alså Borch i fredrikstad, så har jeg hørt at den ikke greier så mye effekt (har bare hørt av venner, har ikke snakket med dem selv)

 

Vent til gatebil igjenn du, også tar du et effektdrag på rulla til Bjørnstad. Det er det greieste.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til gatebil igjenn du, også tar du et effektdrag på rulla til Bjørnstad. Det er det greieste.

 

Ikke så dumt forslag det, men jeg orker ikke vente så lenge og orker ikke de lange køene osv :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trøgstad har vel Affen bremse rulle og i Aremark har ESS tuning.

Var selv hos ESS med min bil som er 7 cm høy og det var ikke noe problem.

prisen for selve bremsinga er jeg usikker på. Men menneskene er iallefall veldig hyggelige.

 

ESS virker veldig bra ja, tror nok kanskje det står mellom Ess og Botne bil nå. Åssen er rulla dems da ? streng,snill eller realistisk ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESS benken er driiiit bra :D og gutta har peil.. som man kan se i avtaren min bor jeg i aremark... vil anbefale de på det sterkeste..topp kvalitet både på benken og gutta :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den er veldig realistisk. Dem bremser jo drivhjulshester. Så jeg tørr ikke si hvor mange % effektap du har i drivlinja. På min lexus regnet vi med 17% tap, på manuell kasse.

 

 

Hva med stensbøl på kongsvinger da? Har hørt rykter om at han har en av landets strengeste ruller..

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den er veldig realistisk. Dem bremser jo drivhjulshester. Så jeg tørr ikke si hvor mange % effektap du har i drivlinja. På min lexus regnet vi med 17% tap, på manuell kasse.

 

17% ? Hvorfor så mye ? trodde det lå rundt 12-15% jeg....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Bosch i Fredrikstad tidligere på flere biler som jeg bygde..

Vi benka over 420hk i en Supra MK3!

 

Siste gang jeg snakket med dem så sa dem at rulla dems klarte 700hk.

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår