Probe GT Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Fått tak i noen heftige Good Year dekk, men fikk lagt dem over idag og det gikk dårlig da vi startet og kjøre.. dekkene går i mot på innsiden, på nedre fjærfeste og på innsiden av støt demperen lengre ned.. Noe jeg kan kjøre? Spacers? Leste litt på nettet og spacers er strengt forbudt i norge på veien.. hva skal jeg gjøre? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 om du bygger ut med små spacere, akkurat små nok til at de ikke tar borti, så ser de det aldri. sikker på at det ikke er inpresset ditt på felgen som er litt feil da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Takker for svar!=) er i en litt stressa situasjon, skal på langtur med bilen før sommern er over og må få dette ordnet, samt for en billig penge hehe.. kosta meg 650kr for avbalansering og legge over dekkene idag:\ Hvordan kan jeg sjekke om innpresset er feil? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 På innsiden av felgen står som regel innpresset. (ET og et tall mellom 60 og 20) Jo lavere tall, jo mindre sjangse for at dekket skraper borti fjørerer og hjuloppheng. Hvis du ikke vet hvilket innpress forden din har, så kan du google etter det. Sikkert smart å lagge på en liten spacer i ditt tilfelle. Med hjula lengre ut, så ser det både tøffere ut og bilen ligger bedre på veien! Selv har jeg bil med ET45, men jeg har påmontert felger med ET35 slik at hjulene stikker 1cm lengre ut på hver side! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Ja.. skulle vært nede ved dekkmann idag tidlig, men vet ikke hva jeg skal gjøre enda. Jeg har hørt at du sliter hjullagra med spacers.. Hjulene passer helt fint forran men ikke bak, så jeg vet ikke. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hvis du ikke vet hvilket innpress forden din har, så kan du google etter det. Her har du Innpresset på Ford Probe BILTYPE\\TYPEBETEGNELSE\\PCD\\ET\\HUB\\SENTER BOLT/MUTTER Probe 93-\\ECP-T22\\5-114,3\\45\\67,1\\M12x1,50 Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Er ikke så lett, det er 91modellen. Ikke 93 og oppover. Fungerer helt fint på fram hjula, men har sett at han har satt feil side ut. Innsiden av dekket står ut fra bilen, så man ser 'this side inwards' Håper og finne en rask løsning!! Takker til svar! :pray Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg