MeSs Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Har dundra inn 4 meldinger om "rånetreff" i hønefoss på shell i hønegata den 29/7, fredag kl 21 og utover.. Sikkert bare å komme, men jeg vet, som alle andre her i byen at politiet heller vil at vi skal være på stormarkedet, der er det stor parkering, muligheter for mat/drikke (kebab burger osv), støyer ikke for noen, bor nesten ingen i nærheta heller. De som ikke vet hvor hønefoss er hen er det ca 52,7 km nord for oslo, etter E16. Ikke vet jeg om politiet kommer til å like dette uansett, vet heller ikke hvem som arrangerer.. Går jo også ann å flytte det til stormarkedet når det er fullt på shell, men det er nok med 10-15biler det.. Men sist det var treff i hønefoss ville politi at vi skulle flytte oss til stormarkedet! Et lite pluss da er at det ikke var noe drekking inne i bildet, la oss holde detta fritt for alkohol og burning, så kansje det blir positive overskrifter i avisa og :) Ikke jeg som arrangerer, kan prøve å finne ut hvem som starta det da. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Noen Som skal Dit? eller er blir det dødt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Noen Som skal Dit? eller er blir det dødt? er det ingen som skal dit el? alle driver å skriker om Street meet så når det først er så er det ingen som gidder.. Rare greier.. HÅPER DET KOMMER FOLK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 er det ingen som skal dit el? alle driver å skriker om Street meet så når det først er så er det ingen som gidder.. Rare greier.. HÅPER DET KOMMER FOLK Edit: Jeg prioriterer heller et større Oslo-treff hvis det blir noe av. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 j kommer hvis d ligger an te å bli no liv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg og et par andre tar turen over fra Hadeland.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hei. Når ble det 2 mil til Hønefoss? Sjekket på gulesider, og den kommer opp med 52,7 km. Det er litt lengre. Kommer nok ikke uansett. Kan liksom ikke se for meg annet enn Ascona B'ere, og Amazon (-ja, det er lenge siden jeg var i Hønefoss en Fredagskveld :) ) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hei. Når ble det 2 mil til Hønefoss? Sjekket på gulesider, og den kommer opp med 52,7 km. Det er litt lengre. Kommer nok ikke uansett. Kan liksom ikke se for meg annet enn Ascona B'ere, og Amazon (-ja, det er lenge siden jeg var i Hønefoss en Fredagskveld :) ) mvh Det er nok en stund siden da da ;) Fornøyd nå? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Edit: Jeg prioriterer heller et større Oslo-treff hvis det blir noe av. prioriterer oslo treff? tenk på alle som kjører langt for og komme til oslo på treff da....vis alle som tenker som deg kommer til hønefoss blir det jo stappa sikkert...altfor mange "lokale" helter i oslo...jeg kommer i bmw e32 730 *bling bling* Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 prioriterer oslo treff? tenk på alle som kjører langt for og komme til oslo på treff da....vis alle som tenker som deg kommer til hønefoss blir det jo stappa sikkert...altfor mange "lokale" helter i oslo...jeg kommer i bmw e32 730 *bling bling* Jeg kommer i bmwen, en blå/lilla e28.. *bling* ;) Bare å komme bort å hilse, kjipt om alle skal stå for seg selv, som sist gang.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 jeg kommer og mess ikke vær redd for å stå alene jeg skal kjøre så tett intill deg at det ikke er lakk igjen når jeg fløtter meg :p Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Kommer nok en tur jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kjeks Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Har dundra inn 4 meldinger om "rånetreff" i hønefoss på shell i hønegata den 29/7, fredag kl 21 og utover.. Sikkert bare å komme, men jeg vet, som alle andre her i byen at politiet heller vil at vi skal være på stormarkedet, der er det stor parkering, muligheter for mat/drikke (kebab burger osv), støyer ikke for noen, bor nesten ingen i nærheta heller.De som ikke vet hvor hønefoss er hen er det ca 52,7 km nord for oslo, etter E16. Ikke vet jeg om politiet kommer til å like dette uansett, vet heller ikke hvem som arrangerer.. Går jo også ann å flytte det til stormarkedet når det er fullt på shell, men det er nok med 10-15biler det.. Men sist det var treff i hønefoss ville politi at vi skulle flytte oss til stormarkedet! Et lite pluss da er at det ikke var noe drekking inne i bildet, la oss holde detta fritt for alkohol og burning, så kansje det blir positive overskrifter i avisa og :) Ikke jeg som arrangerer, kan prøve å finne ut hvem som starta det da. MeSs visst man skal prøve å holde det alkoholfritt så er ikke fredagskvelden akkurat rette kvelden å arrangere street meet på i hønefoss:P Siter toførr'/goførr' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 visst man skal prøve å holde det alkoholfritt så er ikke fredagskvelden akkurat rette kvelden å arrangere street meet på i hønefoss:P Joa.. Men det jeg mente er at folk bør la vær å ta med seg full bil med fulle fjortisser? greit nok m fjortisser i seg selv :titties: fyll og bilkjøring passer ikke isammen.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 må vel ned dit å vise fra klistremerkene på 60 jeg vel..... :thumb Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg