Thunder Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Ikke akkurat MK1 men MK3. Så vidt meg bekjent så finnes det ikke angeleyes til MK3 heller så man må kjøpe ringene å montere de inn selv. Dette var de såkalt "hvite" lysene. Ikke særlig hvite men heller blå. Hvordan de blå da er kan jo bare de som har prøvd de ut vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 litt usikker på om detta blir godkjent da.. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 litt usikker på om detta blir godkjent da.. Lyktene med angeleyes er sjeldent e-merket, dvs jeg har ikke sett noen enda. (bortsett fra bmw) Så med andre ord, de blir ikke godkjent uansett. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg koblet bare ut englene før jeg skulle på godkjenningen. Regner ikke med at de hadde godkjent de nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hvordan er disse ringene å tilpasse? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Åssen er det med lakkerte reflektorer som Thunder har gjort på sin, er det lovlig? Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntis Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hvis det er noen som har problemer med at lyktene blir gule på mondeo mk1 så bytt lykter til 96 modell. Der sitter reflektorene i lykteglasset. Det er de plast platene som blir gule. Tåler ikke varmen. Fjern platene bare. Jeg gjorde det på min. Mye bedre lys ble det å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 kan man ikke bare å fjerne de gule plastplatene fra de orginale lyktene? Må man ha de fra `96 for å gjøre det? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 er nok ikke helt lov å fjerne den plasten nei. ringte til ford i dag og det er lagervare. koster 140 kr pr plate det vil si 280 for å bytte de.. det er en del billigere en å kjøpe 96 lykter er det vel ikke???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 De angeleyesene der ser jo ut som det er uoriginale ringer montert inn i originale lykter, hvordan blir dette med varme og slik? Kan man risikere at alt bare smelter sammen, eller tåler dette varmen? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 greit nok at det er lagervare på disse platene, men hvor lenge holder dem før de blir gule igjen da? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntis Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 De platene er selve reflektorene i lyktene. Å fjerne disse er selvfølgelig ikke lov. Men, å fjerne platene å bytte ut lykte GLASSENE til 96 modell er lov. I 96 glassene er reflektorene i glasset. De platene holder ikke lenge. Fikk tipset fra Ford. Snakket med biltilsynet å de såg ingen problemer med å bytte ut dette. Gjør det å bli kvitt et problem. Koster max 1000,- for begge sidene. Går jo an å sjekke me noe bilopphuggeri, kan bli billigere da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 har byttet de platene nå jeg, var så lett at det var flaut, til og med jeg klarte det jo.. ble mye finere, men må si at de ikke er helt blanke når du får det fra fabrikk heller de platene.. men det tok 2 min og 22 sek å bytte de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro4tec Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Slike lykter hadde vært noe å ha:) vet ikke om de faktisk fins eller om det er photoshop da.. Ghostsxtreme Siter http://www.umo.no :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 hva med å kjøpe de nye angel eyes så de har fått inn hos biltema? er det kanskje noe? er ikke dyre heller.. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg