DaButcher Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Jeg ringte slengesol lakk (http://www.slengesol.no) han virket keen på å lakke bilen min. skal vise den i morgen, for å høre komplett pris, med å ta bulker, etc. vs. å kjøpe nye dører. nye dører kan dog være vanskelig å få fatt i!! har noen lyst å leie leiebil og kræsje forsiktig i dørene mine?? hehe.. (ja, jeg tuller!!) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 :oohh Du har ikke lyst å lakke bilen min da? hehe..hmm, men: om han skal ha 6k og de skal ha 1k for leie av lakkboks, er det jo 7k. fikk pris på lakk fra 8-10k + mva i tillegg kommer det omk. om de skal fikse bulker/rust. jeg har en bulk i hver dør :( veng har sluttet å produsere 242 dørplater :( Kunne vel altids ha lakkert for deg, er ikke proff lakkerer men bare på hobbybasis med proft utstyr. hehe Problemet er vel bare att landet vårt er så langt att det blir ett steinkast unna, å om noen uker flytter jeg til Kongsberg å blir stående uten garasje. Huff :knob: Noen som vet om noen garasjer/verksteder til leie i det området? Å matte bilen og lakkere er jo ikke største jobben, men det går jo fort timer om det er rust eller bulker eller noe som må sparkles/rettes etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg