Gå til innhold

Kræsjet Koenigsegg???

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

jaja den Koeningsegg som står i Fr.stad er tomt skall bare... det var noen her for litt siden som hadde prøvd å stjele den uten hell.. finne ut om det er motor i bilen først er ikke dumt har jeg hørt.. Hydrolift er vel heller medeier og driver salg av Koeningsegg i hele værden etter det jeg har skjønt. og foresten han ene japaneren som hadde en CCR ble tatt i fartsmåling i usa 292Km/t ny værdensrekord. politiet hadde ikke rukket å vinke han inn før han var forbi. da går den bare 1051,2 m/s ekke så ille værst.. tilbake til topic. hehe det er en som har krasjet en Koeningsegg på høyre side orange fra sverige. men trur dette er en eldre utgave CC eller.noe.. er ikke helt sikker.

en kilometer i sekundet, right, får 81,1 meter i sekundet jeg

292 000m pr time delt på 3600?

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe sier meg at forsikringen på Kindereggbilen steg enda litt til nå :popcorn

 

Mener jeg har lest at forsikringen hans er på beskjedne 50k...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gromt om han hadde stilt opp i Gumball 3000 med bilen sin.

 

Det hadde jeg gjort vis jeg hadde hatt en sånn bil og samme kapital. cheers

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gromt om han hadde stilt opp i Gumball 3000 med bilen sin.

 

Det hadde jeg gjort vis jeg hadde hatt en sånn bil og samme kapital. cheers

 

Er allrede noen som har gjort det. Uten særlig suksess. Måtte ha egen følgebil med mekanikere, noe som gikk til helvete med bilen hele tiden.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allrede noen som har gjort det. Uten særlig suksess. Måtte ha egen følgebil med mekanikere, noe som gikk til helvete med bilen hele tiden.

 

Er det så mye tull med den bilen da?

 

Når du sier det, så mener jeg å ha sett bilder av et egg på en poster av gumball 3000.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som var med i Gumball presterte vel å kjøre fra bensinlokket sitt, og siden reservedeler ikke var spesielt enkelt å oppdrive, måtte han lete etter alternativer..fant etterhvert ut at lokket fra VW Beetle passet, men VW-forhandleren hadde ingen på lager..endte med at fyren kjøpte en hel bil, tok lokket og lot bobla stå..hehe :pray Lurer på om den historien var med på en av filmene/reportasjene fra Gumball faktisk..

88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår