Yngvejos Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Har nå kjøpt lisens til LFS S2 og har kommet fram til at dette spillet er mye bedre med ratt. Så var spørsmålet: Hvilket ratt passer best til dette spillet? Helst ett ratt til rundt 500 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 tja.. for 500,- så får du vel et Logitech formula force GP ratt... har ett sånn jeg, funker bra det, men er ikke like bra som dyrere ratt selfølgelig :) Litt mer slark o.l på dette, men absolutt bra.. og force feedback'n til logitech er jo som vanlig drit bra. Ta deg en tur på elkjøp(raglamyr)... så går du helt til høyre inn forbi spilla, så finner du en liten reol der.. vedsiden av mp3 spillerene hvis jeg ikke husker feil, der har de noen ratt, men husker ikke hva i farten. Kan jo stikke opp på amanda da, på spaceworld, men tror ikke de har så mye mer der :) Kommer ikke på noen flere plasser... untatt utover med oasen da..... Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har du prøvd logitech rattet i live for speed? Det står nå mellom 2 ratt: Logitech driving force pro: Koster skjorta (1000kr), men er vel noe av det beste å spille lfs med. Logitech formula force: Billig ratt, men jeg vet ikke om det vil fylle kravene mine. Får vel heller sparke igang kværna på mandag og ta turen opp på Raglamyr og kikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har Logitech driving force pro. Bra ratt det. Har ikke prøvd det så mye på lfs, men sikkert bra. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Logitech driving force pro er konge i LFS. Eneste som er litt vrient i begynnelsen er å stille det inn, men når du har fått det til så er det helt sjef :) Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 gå for det dyreste du har råd til :) Hvis du har mulighet til det, vri litt på det å kjenn hvordan det føles.. Om det er mye slark, knirking etc. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Kjøpte logitech wingman formula force gp og er storfornøyd med det. :) Perfekt til live for speed. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 jeg har ratt til 2000kr, et microsoft ratt. jævlig bra force feedback. er også med cluch pedal å separat hånbrekk.eneste jeg savner er vanlig giring å ikke den jævla formel 1 giringa på rattet.fant ingen ratt med gir et annet sted. men dette ratte er konge til LFS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Riktig, bruk en tusing så har du ratt og pedaler som funker .. og om det går i stykker innen to år er gått, så har du reklamasjonsrett ...! :partyon Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg kjører med det gamle Logitech Driving Force rattet til PS2 og det funker suverent. Så hvis du også har en PS2 vil jeg jo anbefale dette siden det er billig (500-600 spenn) og funker både på PC og PS2! m'm Slenger du på en 500-lapp får du PRO-utgaven med 900 graders utslag, bedre pedaler og girspak. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MasterX Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Har et Logitech Driving Force Pro. Jeg har litt problemer med å stille inn 900 grader på LFS. Noen som hvet hvordan man får innstillt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Jeg Kjører selv på 250-270 grader. ville absolutt ikkje brukt mere enn dette til lfs! så drifter jeg og da må man ratte mye:P Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Ville starta sparinga frem til Logitech kommer med sitt nye flaggskip. Dette har blant annet H-giring (og clutch?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg