Gå til innhold

244 B23 Gt ?

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

Finnes det noe som heter 244 B23 GT ?

 

Har muligens en på hånd som herje/banebil.

 

vet fint lite annet enn at den vistnok skal "gå som ei kule" og er skyldig 12-15' i årsavgift.

 

2000 kr.. (får vel ikke igjen noe vrakpant om den er skyldig årsavgift?)

 

Litt vanskelig med info fra selger da det er ei jente som har fått den av eksen og bare "vil ha den vekk"

 

Noen som har info om disse?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde bare det fantes 242 GT jeg...
Det er godt mulig det.. :)
og hvis det er det så kan du gi totalt faen i å bruke den som herjebil!!!!! :fuckme2:
Fordi den er sjelden, eller fordi den ikke egner seg til å herje med?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den er skjelden

 

Ok, er nok ikke en 242 Gt, var 4-dørs, men det ble presisert at det var en GT...

 

og nok engang at den gikk som ei kule...

 

Synes det er urolig festelig når en jente sier sånn :D

 

Men, kan det finnes en 244 GT ?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun i 242, er jo forsåvidt ikke så mye spesielt med GT, bare at motoren er en 2,3 liter innsprut med ca 140 hk og noen ekstra støttestag. Mulig det er mer som er spess med den, men hovedsaken er at det er få som ble produsert og enda færre som lever i dag, så hvis man får kloa i en kan den fort bli en liten gullgruve hvis den er i fin stand. Mulig at hun mener GLT, den er noe av det samme med B23E motor (den beste orginale uten turbo)

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun i 242, er jo forsåvidt ikke så mye spesielt med GT, bare at motoren er en 2,3 liter innsprut med ca 140 hk og noen ekstra støttestag. Mulig det er mer som er spess med den, men hovedsaken er at det er få som ble produsert og enda færre som lever i dag, så hvis man får kloa i en kan den fort bli en liten gullgruve hvis den er i fin stand. Mulig at hun mener GLT, den er noe av det samme med B23E motor (den beste orginale uten turbo)

 

Ok, takk for info her, får sannsynligvis høre mer fra "eier" imorgen.

 

Men uansett? 2000 kr? om bilen er hel og grei, burde jeg vel kunne herje litt også selge unna litt deler og kanskje til og med tjene litt på det?

 

Sa jeg forresten at jeg har NULL peil på volvo? :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg hadde kjøpt en bil med 12 - 15k i skyldig årsavgift. hvis ikke bilen er verdt mer enn 17k da.

 

Gudene vet om bilen er mer verdt enn 17 000, tviler sterkt på det egentlig, men bilen blir uansett ikke kjøpt for å ha skilter på den, så da er det vel ikke noe stress?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte litt på det der jeg også... at de kanskje kan trekke det av lønna di eller noe sånn, men jeg er ikke sikker...

 

Får sjekke opp litt... Tror egentlig ikke at det IKKE blir denne bilen, automatgir og banekjøring er jo ikke akkurat noen match made i heaven...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår