PetterN Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 hvordan er muligheten for nos på en tdi da? hadde vært moro da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 hvordan er muligheten for nos på en tdi da? hadde vært moro da Går ikke med slikt på diesel. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Går ikke med slikt på diesel. Hvorfor det? Ble litt nysgjerrig her nå:D Ellers tror jeg at aldri har hørt om diesel med kompressor heller? :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Man kan ikke ha NOS nei, men propanshot er fullt mulig! Koster ca. 15K for et slikt system! Funker på samme måte som NOS. Har en kompis med chevy 6.5TD som vurderer et slikt, og det er fra http://www.usbildeler.no han har fått tilbud! Vet ikke om de leverer til andre bildmerker, eller om det er et universalt system! Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Nitrous on a diesel? Yes, Bully Dog's dry nitrous oxide system works extremely well on modified diesel engines. The nitrous systems will only work on engines that are running significantly more fuel than at stock (large chips and injectors). There are three different kits that will work for almost any diesel application. Kit horsepower rating reached only when the fuel amount matches the correct nitrous input ratio. $1047.99 dollar hos Jegs.com :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emefve Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Ellers tror jeg at aldri har hørt om diesel med kompressor heller? :) Har ikke CDI-motorene til Mercedes kompressor? Mente å ha hørt at C'en står for Compressor. Men jeg har aldri kikka under panseret på noen slik bil..... Siter 2005 Subaru Forester 2.0x 2000 Saab 9-5 2.3t Estate aut 1987 Volvo 740 GL aut 1988 Mercedes 711D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Har ikke CDI-motorene til Mercedes kompressor? Mente å ha hørt at C'en står for Compressor. Men jeg har aldri kikka under panseret på noen slik bil..... Hvis ikke jeg husker helt feil så betyr det Common Rail Diesel... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hvis ikke jeg husker helt feil så betyr det Common Rail Diesel... Ja, og dessuten skrives kompressor med K Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Hvis ikke jeg husker helt feil så betyr det Common Rail Diesel... stemmer det :) men cdi maskinene har en turbo, mens det er bensin motorene som har kompressor :) Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg