psychoExtreme Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Fester glassfiber seg på plastikk? F.eks en plastik fanger, kan man her bygge videre med glassfiber? Må man i så fall gjøre noe spes. først? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Flere som lurer på dette her! ME! ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 først vil jeg si at jeg ikke har så mye peil.. men logiskt sett så burde det feste seg, bare husk å røff opp plastiken så glassfiberet får noe å feste seg i, slik som lim :) Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Så lenge det får feste så sitter det! hehe, nå kommer det jo anpå hva du skal gjøre da men. Får jo mye slags greier for plastikk som sikkert er bedre enn glassfiber og som er litt elastisk! :) Hvis du pusser ned litt og vasker med tynner kanskje litt plastprimer så burde det vel igrunn sitte :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 da skal gå men da må forsterke det litte grann. kan fortella korleis eg festa ein diffuser i glassfiber på ein bakfanger i plast. eg skrudde diffuseren fast i bakfangeren. forlenga diffuseren, sidan den passa til ein annabil. skrudde skruer i bakfangeren der eg skulle plastra slik at glassfiberen fekk festa seg i noko. borra små hull itillegg slik at polyseter rant igjennom og slik at eg fekk plastra på baksida i tillegg. dette skal funke utrulig bra så lenge man pusser litt grovt i plasten og reingjør det skikkeligt. brukte vanlig sparkel mellom sprekkana og pussa godt. slik såg da ut etter plastring og under pussing Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg