jonny be good Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 jeg starta først med en bmw jeg, så dette er den første jeg prøver meg på! dette var det orginale bildet! [/img] dette var den jeg modda [/img] jeg har fixa bad look, sota ruter, sidesjørt (som du ser er alt for lave til resten) og neon som vises litt dårligt....... kom med kommentarer hva jeg må gjøre bedre neste gang og hva som er bra.. jeg hadde problem med og kopiere og lime inn f.eks. felger, og detter sikkert det enkleste man gjør men jeg fikk det ikke til :mad: Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 pen nybegynner mod det der... var vel omtrent sånn mine første mod så ut også... det er mye pirking og tilpassing som skal til for å få til copy paste enkelte ganger har jeg oppdaga... men øvelse gjør mester sier de glupe... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 pen nybegynner mod det der... var vel omtrent sånn mine første mod så ut også... det er mye pirking og tilpassing som skal til for å få til copy paste enkelte ganger har jeg oppdaga... men øvelse gjør mester sier de glupe... de gjør vel det....... :) takk! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg