jas Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 klarte ikke å vente å se hva som blir neste konk... testa noe jeg aldri har gjort før her... Lambo-doors... yodude Ble ganske fornøyd... C&C takk.... :) Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 bare for å nevne det... det er meninga å ha den så lav... luft fjører er tingen... :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 :bump ingen som vil kommentere??? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Artig, men litt kjapp kanskje. Hjulbuer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Kanskje spandert på noen nye seter?... eller klippet bedre?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 lang tid brukte du på denne? 3 min? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 lang tid brukte du på denne? 3 min? :D kanskje d.. mn u hadde ikke greid å bytte felger på en halv time.. å skal u komentere en modd så prøv å være vertfall litt seriøs da.. er dritt kjedelig å få sånne komentarer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 J mn for d r qlt lizz ikz @ u )?#(Q%#R% sick Spar meg for sms språket :) Dessuten, hvis han får sånne kommentarer, så ser det vel sånn ut, (at han har brukt kort tid). Dvs bruk mere tid neste gang. Synes ikke det var så værst useriøs kommentar jeg. Fin Kritikk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Synes ikke det var så værst useriøs kommentar jeg. Fin Kritikk :P sier vell mere om deg d... å jg skriver ossen jg vell;) ;) jeg skriver ikke noe overdrivent sms språk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 faktisk brukte jeg bare rundt 10min... (5 av de på å finne interiør som passa sånn nogenlunde) Har jo bare senka, bytta felger, større fangere, bredda en skjerm (var ikke meninga men glemte å redigere den bort), carbon panser og lyktespoilere, lakkering, lambo dør og soting av vinduer... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg