trønder Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg må bare si at den bilen din er noe av det råeste jeg noen gang har sett på 4 hjul. jeg har vanskelig for å tro at dette er første gang du har bygd bilstereo, for dette var gjennomført med stiiiiiiil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg må bare si at den bilen din er noe av det råeste jeg noen gang har sett på 4 hjul. jeg har vanskelig for å tro at dette er første gang du har bygd bilstereo, for dette var gjennomført med stiiiiiiil. Takker for det :) er nok første bygget, men blir neppe det siste hehe Nå skal jeg igang med bagasjerommet samt dashbordet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 er bare en ting å si her...Stereobygget var rått men bilen var UBER!! leste om den når den var i bilsport..rå jobb...råeste caben jeg har sett!! Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 er bare en ting å si her...Stereobygget var rått men bilen var UBER!! leste om den når den var i bilsport..rå jobb...råeste caben jeg har sett!! :) Sjekk også siste Gatebil magazin det som kom ut idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 seff...gatebil kjøper vi alltid :) Lykke til i konkurranser neste år! Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 meget bra reportasje i Gatebil Magazine Morten :pray var det en bra tur til Frankrike??? bilder?? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 den skal jeg kjøpe!! :eek: gratulerer isåfall -eller "i tilfelle"?.... :well yodude Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Må slenge meg på lasset her og gratulere med en bra artikkel :) Ingen over eller ved siden når det gjelder den caben din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 å steike ta. dette kalles bygging av annlegg me STIL :D fytte d var rått. :) Målt DB i denne eller? vært morsomt å vite. sinnsykt kul bil også :) Lykke til i konkuranser og lignende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hehe takker for det du :) Har ikke målt DB nei, blir ikke så mye av det i en cab hehe Er igang på nytt nå, her skal mye bygges om, og mere nytt skal bygges. bilder skal komme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ombygging av det utstyret du har fra før eller blir det noe nytt også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Skal bli spennende å se resultatet av det nye prosjektet... Blir sikkert ikke noe mindre gjennomført enn det forrige... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 blir å bruke en god del av det jeg har men skal også bytte noe samt bygge om noe. :) Det blir å vises hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Lite som skjer Morten???? Noen update snart,sommeren kommer med stormskritt!Står på døgnet rundt jeg! Skal du i Lofothallen 20.Mai? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Lite som skjer Morten????Noen update snart,sommeren kommer med stormskritt!Står på døgnet rundt jeg! Skal du i Lofothallen 20.Mai? Ja med denne skjer det lite, foreløbi. Men når ny ampene fra Focal kommer skal alt bygges om(innvendig og utvendig), så stiller med bilen slik den er nå i sommer hvis jeg ikke bare lar den stå inne. Ellers holder jeg jo på med denne her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=110565 klart jeg må i Lofothallen, med et par tre biler hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg