Audicab Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Tenker jeg slenger ut litt info om prosjektet mitt her også. Det er første gang jeg bygger med poyester og sikaforse så det må ansees som et prøve prosjekt. Komponenter som brukes: Hovedenhet: Alpine IVA-D310R Komp. sett: 2 x Focal K2 Power 165 kp Subber: 2 x Focal K2 Power 33 Forsterkera: HELIX A4 Competition og HELIX A2 Competition Kondensator: HELIX DPC 1.000 1.0F Kabler: Oehlbach Bygge materiell er hoved saklig Polyester/glassfiber, Sikaforce og MDF Startet med dørsidene: her sammen med "gammel" delen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Det er ganske så mye arbeid med å få denn gassfibereb lakkerings "venlig" :) Flere runder fyller Baksetet: Slik var det: Diskanthusa Skal plasseres der det står 4" orginal høytalere i dashbordet Har tegnet meg nye høytaler deksler i Autocab og fikk de skåret ut med laser, 2mm syrefast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Støyisolering med Vibroplast M1 og Bioplast A10 Prøvemontering Tomgods :) Spilleren på plass Endelig Lakkert Tilpassing og polering av deksla, har slag loddet skruver på baksiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 skikkelig tøft... skulle ønske jeg var så flink til slike ting... :pray Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Montering i bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Dette er bilen alt skal i: Slik var den da jeg kjøpte den: Nå, med b.l.a luftfjæring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 ufattelig bra jobba! tommeln opp Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Utrolig strøkent utført arbeid og lekkert desigmessig, ser helt rått ut!! De hjula dine ser ganske frekke ut de også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Meget gjennomført!!! Er ikke noe bilstereomann, men dette likte jeg. Hva står logoen på de nye høytalerdekslene for? Går det ann å spørre hvor mye som er lagt ned i bilen i form av timer og kanskje også penger? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hvordan får du det til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Har følgt med dette prosjektet på et annet forum, men eg ting jeg ikke har fått med meg: Hva skal i det ovale hullet i døra? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Meget gjennomført!!! Er ikke noe bilstereomann, men dette likte jeg. Hva står logoen på de nye høytalerdekslene for? Går det ann å spørre hvor mye som er lagt ned i bilen i form av timer og kanskje også penger? De dekslene der, er logoen til Focal. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Takker for det :) Har brukt noen timer her på denne ja... Tid og penger=JA hehe Men det er bare morsomt, synes det er morsomere å bygge enn å bruke.. Felgene er "lett" modisiferte Brock B1 I det Ovale hullet kommer det en plate trekt med skinn++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Har sagt det før men FYTTE FAEN for et rått bygg Morten. du må gji lyd fra deg hvis du kommer vestover så jeg får studere det in Real life :pray Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 genialt prosjekt... dette blei bare helt knall... stå på... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg