raz Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hallo... Jeg har en subb hjemme som jeg ikke vet så mye om:S Kjøpte den av en kammerat som heller ikke vet så mye om den...Men regner med det er en 12*1000W 500rms,om ikke mer..for den spiller ganske bra...Allt jeg vet er at det står raptor på selve subben!!Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvilken subb det er?!?!?! Jeg skal legge ut et bilde av den så fort som mulig,tomt for batteri i kamera chu=) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 står det ingenting annet på magneten heller? pleier ofte å stå litt mer info der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 legg ut et bilde av subben på forumet så er det sikkert noen som kan hjelpe deg. Boss hadde en serie som het Raptor for en tid tilbake Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg