Fres Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Jåw jeg fant ingen tråer om hvilken bilfilmer folk har sett og kvalitetten på disse. Selv har jeg sett, hele high octane serien og 2 fast 2 real for hollywood i det siste. Mye artig å se Men nå jeg har lyst til å se mer lignende filmer. Orker ikke dubba kinesiske filmer for å si det sånn. Har dere sett noe i det siste som er verdt å se? :popcorn Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Ja faen, lurt på det sjøl jeg... Du har High Octane serien (aldri sett en High Octane produksjon før, tror jeg skal bestille en film eller to!), Mischief serien (fire filmer og den femte kommer vel snart, gøy å se på), Vehicular Lunatics (anbefales, noen gutter fra USA som driver med myyye morsom faenskap, ufattelig gøy og underholdende å se på! Jackass i bilutgave :p), hmmm en film som heter Beyond the headquarter (har ikke sett den men utifra trailern ser man bl. a. Lambo Gallardo, Fellali 360 osv. kjøre rundt om i N.Y. tror jeg), Victory of design (serie med racinghistorie, her har de lagt vekt på bl. a. å få lyden best mulig med på dvd'ene, det er 6 filmer hittil; Porsche, Ferrari, Aston Martin, Maserati, Alfa Romeo og Jaguar. Ikke underholdning i mine øyne, men mer en seriøs dokumentar man lærer bilmerkets racing-historie fra, anbefales hvis man vil i dybden av et merke). Også har man Getaway in Stockholm serien... Hmmm hvilken andre er det? Sikkert mange fler... :) Edit; Ikke glemme Best Motoring serien! Den kan du lese om på bilforumet.net sine sider (videoklubben) - Har selv ikke sansen for det da, hehe, selv om jeg har den ene filmen som handler om VTEC maskinene... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 det har også kommet 2fast2real for hollywood 2,har lyst på og bestile, ser veldig rå ut. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 det har også kommet 2fast2real for hollywood 2,har lyst på og bestile, ser veldig rå ut. Hvor kjøper man de filmene? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Edit; Ikke glemme Best Motoring serien! Den kan du lese om på bilforumet.net sine sider (videoklubben) - Har selv ikke sansen for det da, hehe, selv om jeg har den ene filmen som handler om VTEC maskinene... Have it ;) men jeg liker ikke de derre japsefilma ass, blir helt forstyrra av å se på dem :S Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Har sansen for Mischief-filmene til Teckademics gjengen jeg. anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hvor kjøper man de filmene? Pris? bilder http://www.liextreme.com/2fast2real2photos.html http://www.liextreme.com/index1.html Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 bilder http://www.liextreme.com/2fast2real2photos.html http://www.liextreme.com/index1.html Canal Motor sendte noen klipp fra det der for en stund siden, var mye bra street racing der. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Gleder meg fært til 2'ern kommer. Ikke lenge til High Octane Detonate heller. Gleder meg til å se åssen det går med crx prosjektet. trur det blir helt rått Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Gleder meg fært til 2'ern kommer. Ikke lenge til High Octane Detonate heller. Gleder meg til å se åssen det går med crx prosjektet. trur det blir helt rått HO detonate? er det samme som HO Scandinavia? eller er jeg på viddene her? :) Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Har ikke hørt noe om Ho scandinavia. Men jeg veit dem har med noe stoff fra gatebil og en dag på stripa fra juli i fjor. Så HO gutta fløy rundt å filma da hvertfall. Prøvde å leke linselus, får se om det funka :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 HO Detonate og HO Scandinavia er så å si samme filmen :) Kommer mere info og trailer på http://www.highoctane.no snart. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 HO Detonate og HO Scandinavia er så å si samme filmen :) Du får kjøpt de fleste filma her på BF... http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=SH&cat=DVD Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 den beste bil filmen som noen gang er blitt lagd er flåklypa det er ingen bil filmer som er bedre en den....... Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Hmmm... Tja kansje beste animerte hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg