rdl Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Legger ut noen bilder av biler jeg har fått tatt bilder av i de siste dager... Noen er kule. andre er bare harry! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 2 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 3 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 4 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 5 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 6 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 7 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 På vei til danmark..... Golf på sitt beste.. Det feteste som jeg fikk høre som jeg fikk ledd meg skikkelig av er at eieren sa: *faens.... jeg var jo på verksted og byttet bærearmer for en uke siden..... huff* . . . . Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Samme her på vei til spania. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Sikkert billigt med plastikk der nede. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Uflax Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 hmm Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 hmhm ble litt mye bilder her nå. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Hvilken plastklump er dette? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 var jævli fet den med den velta hengeren-.. den har jeg sett en del av i tyskland... I fjor kjørte jeg bak en bil som holdt gode 120km/t med camping henger over ei slette... på hver side av veien er det jorde... med masse fugler. plutselig letter alle fuglene og flyr forbi oss over veien. en ful treffer sannsynligvis vinduet helt forran i hengeren og knuser vinduet som da fyller hele hengeren opp med luft. plutselig exploderer hele jævla hengeren som ei pappeske.. fy faen som jeg angrer på at jeg ikke hadde kamera med meg da:... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg