Gå til innhold

Ur quattropris

Ranger emnet


Credit

Anbefalte innlegg

Du finner sikkert en URQ til 100k i ok stand, men må nok jobbes litt med før den blir strøken. Skal du ha en URQ som er rustfri, bra teknisk stand, ny lakk\fin lakk, strøkent interiør\skinn, lav km så må du nok oppimot 200k.

 

URQ er jo en klassiker, 4wd, turbo, 200hk, mye av grunnen til at de ligger så høyt, og de kommer ikke til å synke i verdi ;)

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg selger min urquattro nå for 114.900,-. Bilen er i fin stand, ny girkasse, understell og overhalte bremser.

 

http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1124959222789?finnkode=6001278&sid=6ajT8SHlC222771&pos=21&tot=21

 

Det er kun 20V (senere enn 1990 modellene, RR) som ligger i underkant av 200k. Vanlig pris for urquattro er 100k-130k. Selvfølgelig alt etter hvilken stand bilen er i og hvor raskt selger ønsker å kvitte seg med bilen.

 

Jeg ønsker å selge bilen min rask...

 

Mvh Henrik

07: LR Disco 3 TDI HSE

00: Mitsubishi Evo VI

01: Audi S4 biturbo (x)

87: Audi Urquattro Sport (x)

81: Audi Urquattro (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deter tre stykker på http://www.biltorget.no en til 50000, en til 130000, og en til 150000.!! se på dem !

 

Den til 50k er en 82`10v/20V s4 prosjekt som var uferdig, var å så på den for noen måneder tilbake,står her i bergensområdet, hvis den fortsatt ikke er solgt ennå da...

Var ganske mye arbeid som gjensto, og var forresten en Treser utgave fra fabrikk,så den hadde et ganske spesielt interiør som jeg ikke kjente igjen...

50K, helt kurrant pris

Bilder

Ettermonterte baklykter

P1030083.jpg

S4 motor, nesten ferdig montert

P1030079.jpg

Merkelige dørsider, usikker på om orginalt treser

P1030081.jpg

Front

P1030077.jpg

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deter tre stykker på http://www.biltorget.no en til 50000, en til 130000, og en til 150000.!! se på dem !

Tja, kan vel ta de 2 andre og i farten når jeg er så godt igang!

Den til 130K er solgt,

og ang den til 150K, er jeg ikke 100% sikker på om den er tilsalgs ennå, men det var ivertfall en 89mod som faktisk ikke så så aller værst ut, damekjørt tom:thumb

Bilder av den til 150k

1utenskilt.jpg

Trekt om seter

979f4704.jpg

Cleant motorrom

6.jpg

 

Tenkte det var noen som ville ta nytte av disse :pimp

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår