yosh_jt Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Heftig!!!.... :wave Og så Helene Rask da gitt.. hehe... :hammer Blir morro motor nå da.... :fire: Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Heftig!!!.... :wave Og så Helene Rask da gitt.. hehe... :hammer Blir morro motor nå da.... :fire: Hehe, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Nå har jeg bestilt nye lykter, tror disse blir penere til bilen, med tanke på farven. Syntes di sorte ble litt for markert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hvor har du fått tak i panseret? synes det var drit tøft... yodude Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hvem fikk du til å valse så langt nord? Tøff Golf :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hvor har du fått tak i panseret? synes det var drit tøft... yodude Hyggelig at du likte pansret :) Jeg har laget det selv, Har kun skåret hull og tilpasset til scoopet, så falset jeg en kant og limet og sparklet det på plass. Så sparklet jeg inn panserforlengeren og lakkerte hele greia :) NB: Sjekk hvilket lim du bruker, at det tåler lakk osv. For det ble keg plaget med på første forsøket. Det viste seg at limet jeg brukte ikk tålte sparkel og lakk, så når jeg lakka det kokte lele greia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hvem fikk du til å valse så langt nord? Tøff Golf :) Takk :) http://WWW.valsespesialisten.no tok turen hit for å valse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Bilen ble ekstremt lite brukt i vinter, da den ikke egnet seg når det ble over 1 cm snø. Aldri vinterkjørt tidligere heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E-Racing Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Grom Golf!!! Men er det 18" vinterfelger jeg ser?? :respect Hvordan er det egenlig og kjøre med så store felger på vintren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Golf goy: Jepp det er 18" vinterfelger du ser, men 225/40-18 pigg. Det er helt greit og kjøre med hvis bilen kun blir brukt på di fineste dagene om vinteren :drive2 Må påpeke at jeg ikke kjørte så mye som 10mil med bilen i vinter engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti 16v Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Sinnsykt pen den bilen,blir bare bedre å bedre.. Kameraten min som hadde den før,når den gikk på toten.. Men her fikk den nok desverre smake snø å vinter så d holdt,jeg kan bekrefte at den er en smule for lav til vinterbruk så har du muligheten så la den stå.. Prøvde å smyge meg over en jernbaneovergang med fire i bilen,å lett nysnø.. Rev tvert av halve bakfangeren så den ekke så gammel hvertfall.. Bilen er hvertfall dypt savnet på toten... :) Keep on.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 HER ER NOEN BILDER AV NÅR PANSERET BLE MODIFISERT MED SCOOP MED KJØLING TIL OLJEKJØLER OG TURBO. OG PANSERFORLENGER BLE SPARKLET JEVNT MED PANSER. GJORDE DETTE DA JEG SYNES BAD LOOCKEN BEGYNNER OG BLI BRUKT OPP.. Coments? Resultat Resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg