Peri Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 hei hei! har en sabla irriterende støy i bilstereoen min når jeg skifter sanger :/ er en sub + frontsett. 2 forsterkere... har sjekka signalkablene.. virka ikke som det var der problemet var. trakk en ny signalkable fra spilleren å på utsiden av bilen og direkte inn på forsterkeren i bagasjerommet.. ingen forskjell... noen forslag her? mvh Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 kan høres ut som en feil på spilleren om det er bare når du skifter sanger. brorer min hadde det samme problemet på boss spilleren sin. han hadde forsåvit ulyder også nr den prøvde å lese CDen når du puttet den inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 hmm er nokså ny spiller da.. eller ikke eldre enn 1 år gammel hvertfall. men hadde ikkde dette problemet før jeg koblet frontsette mitt på forsterker. (hadde kunn sub før) mulighet for at forsterkeren styrker denne lyden som kommer når jeg skifter sanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Det virker egentlig lite sannsynelig at det er forsterkeren da denne bare forsterker det den får inn. hvis det hadde vært noe feil med forsterkeren eller tilkoblinger burde lyden vært der hele tiden og ikke bare når du skiftet sang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hva slags spiller er dette? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 er en alpine spiller..fulgte med bilen.. skulle koste 7000kr nye i følge tidligere eier av bilen.. en kar som drev med bilstereobyging.. har vist vert sponsa i noen år også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 jeg har også hatt litt problemer med støy før på den gammle alpine spiller og den la jeg opp en ekstra jording kabel i.. og da ble det stille :) det er ikke altid det er bra nok jording punkt der iso koblinga sitter. det kan også være feil på forsterkern som du bruker til frontsettet siden du kun hadde subben før og ikke hørte noe da. eller har lyden vært der da og men den ligger så høyt i frekvens så du ikke hører de i subben. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hvor henne la du opp gjoringskabel? kjøpte ny forsterker til sub`en og brukte den jeg brukte på sub`en før til frontsette nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hvor henne la du opp gjoringskabel? kjøpte ny forsterker til sub`en og brukte den jeg brukte på sub`en før til frontsette nå... jeg la opp en 1.5mm fra iso kantakten og festen den i den ene bolten i venstre døra.. for det ble enklest i bilen min. har muligher til bytte om de forsterke. Har du da støy som kommer det mest trolig fra spillern, siden du har testet ut det med signal kablene. men muligheten er dårlig jording på forsterkeren. må nesten prøve deg frem. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladder Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 det kan være remotekabelen. jeg og har problemer med støy, men hvis jeg sjibler litt på signalkabelen så bli det greit for en stund :s. har ikke fått fiksa d helt, for bilen er på utretting etter påkjørsels :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg