kleiven Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hei. Dama mi har nå kjøpt seg Vento med golf 3 front, så lurte jeg på om noen har noe tips til hva ma kan gjøre med fronten så den blir litt penere å se på, uten at det blir for voldsomt. Har aldri vært borti vw,så jeg vet ikke hva det er å få av ting og tang. Lykter,lepper++ Ellers en meget grei bil, fikk nesten lyst på vw selv. Bilder kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Emblemfri grill hjelper veldig mye. GTI-leppe? Ellers nye lykter kanskje? Få bort de orange blinklys hvis hun har? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 hvor får jeg tak i / sett på lykter å lepper da? Har som sagt null peiling på vw deler. Er oransje blinkers ja, tenkt å skifte de, men golf 4 lykter,de har blinkern i lykta? Tror om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 et greit sted å begynner er hos garviks autospar (http://www.autospar.no).. lagervare sender de fort og har lite problemer med de, men bestillingsvare der bør du ligge unna om du faktisk vil ha varen! just my 0.2$ Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hvis du liker å bestille fra utlandet har http://www.tmtuning.com også mye fint. Greie priser og bedre utvalg enn autospar. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 hvor får jeg tak i / sett på lykter å lepper da? Har som sagt null peiling på vw deler. Er oransje blinkers ja, tenkt å skifte de, men golf 4 lykter,de har blinkern i lykta? Tror om det? Er ikke alle Golf4-look lykter som har blinklys som virker, vær oppmerksom på det.. Jeg har veldig lyst på G4-look lykter selv jeg, så jeg synes det er en god idé. Da bør du isåfall få tak i noen deksler istedenfor blinklysene i fangeren. GTI-leppe får du tak i på Autospar / Møller Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 jeg syns hu burde smelle på en slik front jeg har! emblem fri grill, badlook( helst sveisa i panser) angel eyes lykter og rieger gt-x leppe! vært artig å sett det på en vento :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 hvor får jeg tak i / sett på lykter å lepper da? Har som sagt null peiling på vw deler. Er oransje blinkers ja, tenkt å skifte de, men golf 4 lykter,de har blinkern i lykta? Tror om det? blink i lykta syns jeg er råtøft, har det i mine, kosta ca 3700 hos powerzone :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 ta å sleng ut noen bilder av bilen.. kunne vært spennende å sett åssen det ser ut. Har tenkt sjøl hvis jeg noengang skal ha vento så ville det muligens blitt med Golf III front, for jeg syntes den er finere enn vento fronten. Noen her som egentlig veit om det er vanskelig å bytte om en sånn front? er det bare snakk om lykter og grill, eller må man bytte panser også? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 tusen takk for tipsa, skal se om jeg finner noe tøft i løpe i kvelden. Som jeg forsto det på selgern, så har han skiftet panser,lykter,fanger og skjermer. Skal se om jeg for tak i bildene som selger sendte. Edit: Her er et par bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 den så litt sliten ut... hva må du betale for den? regner med at den har vært kollisjonsskadet siden han har byttet skjermer og frontfanger, noe som er lite vits når man skal ha golf front. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 ca 40k,da betalte selger om.reg og skiftet en takluke motor. Er damekjørt, 2.0L gått 168k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 ca 40k,da betalte selger om.reg og skiftet en takluke motor.Er damekjørt, 2.0L gått 168k er vel en grei pris det da siden det er en 2.0liter 115hk da? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Burde være en ok pris det, er 115hk ja. Fin og grei innvendig å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hva må byttes for å få golf front? Panser, lykt og grill? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg