HondaGirl Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Opel Vectra 2.5 CD 2000 mod.aut. KM.st:37000km. Pris 102000.- Mine venner fraråder meg & kjøpe denne bilen pga at det er Opel. Den er eid av en eldre mann siden den var ny og er kjørt i innlandet på veier som ikke er saltet, dvs. ikke rust. Jeg trenger en bra vinterbil, men tviler, spør derfor her. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Fraråder deg fordi det er Opel? tynneste argument for å ikke kjøpe bilen. Synes det hørtes bra ut jeg.har ikke sjekket priser, men om bilen er 100% i stand, s¨å hvorfor ikke? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Dette ser ut til å være en kjempepris :) Tok bare et raskt søk på autodb på Vectra fra 2000 og nyere, priser fra 110000 og oppover, dette er da får 1.6 og 1.8 stort sett. Jeg ville kjøpt den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Her får du en 5 år gammale bil i gog stand med sekser for 100 000. Da er det bare å slå til viss den tekniske standen er i samsvar med det som annonsen lover og du kan leve med automat. Men handle raskt, før andre kjøper den, og prut ned 5000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Største problemet til Opel var rust. Etter 98(?) så er vel disse bilene også helgalvanisert så det problemet blir borte (så lenge man ikke slår sprekker i galvaniseringen). Tidligere biler som f.eks Vectra A og Calibra er kjente for mye rust. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg hadde (bank i bordet) ikke problemer med rust på min førstebil, en Vectra A. Jeg var flink å vaske og stelle med den. Jeg tror dette er bra kjøp selvom det er Opel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Opel er ikke noe værre enn noen andre biler, så det er bare å se på den, evt kjøpe (selv om jeg personlig aldri ville kjøpt opel, uansett hvilken opel, men det får være mitt problem) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Opel Vectra 2.5 CD 2000 mod.aut. KM.st:37000km. Pris 102000.- Mine venner fraråder meg & kjøpe denne bilen pga at det er Opel. Den er eid av en eldre mann siden den var ny og er kjørt i innlandet på veier som ikke er saltet, dvs. ikke rust. Jeg trenger en bra vinterbil, men tviler, spør derfor her. :) en enkel liten rustsjekk på de bilene er å åpne bakdørene og se nøye rundt de låsene(bøylene) som sitter der.har sett kun få av de bilene som ikke har sprukket/rustet rundt der. ellers er det vel bare å ta en titt i nedkant av dørene.. at de har gått i innlandet gjør ingen av de farene mindre(erfaring)...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 kjørte litt opel i militæret, rundt 2000 modeller av astra og vectra, og disse sleit litt med elektronikken.. var noe gale med det elektriske på alle 3 bilene i løpet av de 3 mnd eg var der.. verst med astraene egentlig, men det var noe tøys med vectraen og (husker ikkje ka, dessverre).. astraene fikk anfall og _alt_ som gikk på strøm slo seg av og på! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 ikkje noko å stusse på! Opel e kjempe bilar det. dei tilige mod av vectra b hadde litt feil, men dei seinare er veldig bra.. å prisen var billig! Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 opel :fuckme2: har du ikke hatt feil før så få du det i alle fall når du kjøper den..... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det å si at det er dårlig kun pga at det er opel er vel å ta i litt...... Alle merker har sine svake og sterke sider ;) Sikkert en grei bil dette her.. Men å kalle seg hondagirl og kjøpe seg opel? nai.. hehe :popcorn lykke til med bilkjøpet :) edit : oups..lese hele posten først kanskje..vinterbil ja.. opel duger som vinterbil ;) ehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Men å kalle seg hondagirl og kjøpe seg opel? nai.. hehe :popcorn Kjører HONDA mc, derfor nicket mitt :) Kjøpte forresten Vectraen, hatt den på NAF-test først. Takk til alle som svarte på inlegget mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 grattis med bil da... noen mulighet for å se bilder av den? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Vet det ikke har ikke noe med opel å gjøre, men da jeg leste at bilen ikke var kjørt på veg som var saltet, tenker jeg automatisk, steinsprut! Ser for meg masse steinsprut både på panser, dører, kanaler og til og med taket pga. steinsprut fra biler som har passert opelen... Så er greia når gamilingen en gang har våget seg inn til byen hvor de salter, og saltet kommer i kontakt med åpent metall pga. steinsprut, så setter rusten i gang. Hvordan var bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg