Gå til innhold

Hvor kjøper dere byggesettene?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, ser lit på noen sett på ebay er revell er bra merke? er det sån at man må male alle delene med revell?

 

Og hvilke merker har sån at man må male alt?.. fks bremseskiver, dempere, seter Osv...

 

Mvh

Espen

 

De bedre som revell, Tamiya, Fujimi og noen til er vel som du sier. Men mange kommer med en plastik støpt karosseri i riktigfarge. Men alt kan lakkes over... Matt ned litt eventuelt på store flater og på med primer. Deretter gjør som du vil.

 

Har aldri prøvd Revell selv, bare Fujimi or Tamiya, men har sett flere som har bygd bra biler med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De bedre som revell, Tamiya, Fujimi og noen til er vel som du sier. Men mange kommer med en plastik støpt karosseri i riktigfarge. Men alt kan lakkes over... Matt ned litt eventuelt på store flater og på med primer. Deretter gjør som du vil.

 

Har aldri prøvd Revell selv, bare Fujimi or Tamiya, men har sett flere som har bygd bra biler med de.

 

Tamiya fujimi er jo da mest japse biler revell er mest usa biler som dodge, ford, chevy, m.m det er litt bedre passform på tamiya og fujimi en på revell men jeg syntes revell er vel og bra som alt det andre. P.S det er best og kjøpe de umalte du får bedre lakkeringer da. :chevy:

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
her er det noen crx byggesettbiler: http://www.hlj.com/scripts/hljlist.cgi

 

thanks. den øverste hadde jeg sett før.. den nederste var nye.. synd det bare er den glasstop versjonen. skulle helst hatt europeiske vt eller japansk SiR

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår