oter11 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 bestilte denne moddellen på forrige lørdag hos http://www.1999.co.jp. men den har ennå ikke kommet:S noen som har erfaringer med dette??? vet ikke hvordan de sender varene her,men på hlj,så kan du velge mellom 2 forskjellige frakt metoder(fly,båt) hvis du har valgt båt,så kan det ta mellom 2uker til 3 måneder før du får pakken,har selv valgt båt engang fra japan,da tok det litt over 3 måneder før pakken kom. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hvilken modell er det snakk om? Kan være at de er utselt for den da. Og at de ikke har oppdatert sidene sine. Men min erfaring med den butikken der er da bare positiv! den modellen heter D-1 GP Kei Office Silvia 2005....men det står ingenting om at den e utsolgt:S:S!?!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 vet ikke hvordan de sender varene her,men på hlj,så kan du velge mellom 2 forskjellige frakt metoder(fly,båt)hvis du har valgt båt,så kan det ta mellom 2uker til 3 måneder før du får pakken,har selv valgt båt engang fra japan,da tok det litt over 3 måneder før pakken kom. bestillte en modell til fra HLJ i går....venter i spenning på den skal komme:) vet du ca hvor lang tid de bruker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 bestillte en modell til fra HLJ i går....venter i spenning på den skal komme:) vet du ca hvor lang tid de bruker?? hvis de har modellen på lager,og du valgte raskeste frakt,så tar det ca 1 uke,hvis de ikke har mye å gjøre på toll lageret. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg har sånn dere ording at posten fortoller det jeg får. Da kommer det raskt som bare det. Men du får en liten rekning dagen etterpå. Både fra HLJ og Hobby Search er de raske. Dersom de har alt på lager da. Jeg har bestilt og fått 12 modeller pluss litt diverse utstyr fra de to. Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Mercedes W126 Coupe og sedan, HVOR skaffer jeg? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Jepp! Da var byggesettene (7 biler) til meg og Håvard (VOLVOs90r her på forumet) kommet! Tok bare 9 dager med BÅT fra HLJ! Postmannen kom til og med på døren med pakken (Har jeg aldri opplevd før) hellothere Når vi har kommet igang kommer vi sikkert til å lage en ny post sammen om hvordan det går. Kommer nok en del bilder også :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 ja....etter ca 10 dager kom modellen, altså denne drifteren som eg bestillte....ble ganske bra om jeg må si det selv...nettopp ferdig med den, sinnsykt mye klistremerker...skal bestille en ny så snart så mulig...raske folk...absolutt å anbefale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 ja....etter ca 10 dager kom modellen, altså denne drifteren som eg bestillte....ble ganske bra om jeg må si det selv...nettopp ferdig med den, sinnsykt mye klistremerker...skal bestille en ny så snart så mulig...raske folk...absolutt å anbefale sleng ut bilde da ffs ^^ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 har ikke kamera tilgjengelig...men skal kjøpe enda en ny model ganske snart...HKS Hyper S15 het den tror jeg...slenger ut bilder da, når den e ferdig, så kan eg lage et drift-show-diorama :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Hvordan er det dere betaler? jeg bestilte et sett og fikk en mail om at den var klar til å sendes, men man må enten betale med paypal(noe som ikke kan ha fordi jeg har et ungdomskort) eller sende penger dit( er litt i tvil på det å sende penger til usa) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Vi brukte Paypal.. Skrev da opp info fra pappa sitt kort. Paypal er jo den tryggeste måten, og du har sikkert noen foreldre som du kan bruke kortet til, for så å betale dem :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Hvordan er det dere betaler? jeg bestilte et sett og fikk en mail om at den var klar til å sendes, men man må enten betale med paypal(noe som ikke kan ha fordi jeg har et ungdomskort) eller sende penger dit( er litt i tvil på det å sende penger til usa) alle varer du bestiller fra utlandet,må betales på forskudd. og hvis det er fra hlj,du har bestilt fra,så ligger den butikken i japan. du kan betale med paypal og kort,ikke noe problem med å bestille derfra,det er en seriøs nettbutikk. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 håper Otern sender byggesettene til den 12 da :D:D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Noen som vet om plasser i Trondheim de selger tamiya maling? Takker veldig mye for eventuelle svar :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg