kingalne Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Sliter litt risting i ratt ved nedbremsing fra 60km/t eller mere på en Audi 80 94" 2.0. Har skiftet samtlige bremseskiver, og begge styrekulene er forholdsvis nye så nå vet eg ikke hva annet av foringer eller tull det kan være ?.. Forslag, lr noen som har vært borti lignende ? Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimJ Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hei, sliter med det samme problemet på min A4, men der vet jeg at det er kast i skivene. Kan høres ut som om det er det du sliter med. Hvis du har kjørt bremsene varme en gang feks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hei, skiftet alle skiver pga eg trodde dette var problemet, men ble ikke bedre av den grunn.. Flere forslag anyone ? Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 reis på et verksted, så får du de til å dreie skivene mens de sitter på bilen. kan være at de ikke sitter helt riktig på navet pga rust eller noe... fungerer på ford som sliter med det samme problemet. kan også komme fra bakbremsene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hvis du har skiftet skiver og klosser uten at det ble bedre er det nok ikke der feilen ligger. Slik risting kan også oppstå pga utslitte foringer i bærearmer og/eller travers, så det er nok det som er årsaken i ditt tilfelle. Skal være ganske greit å inspisere disse for en som kjenner til Audi. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hva med felgene? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Takker for tips Loppa, skal få undersøkt travers / og bærearmer.. Vil vel ik tro det er felgene, i og med at eg hadde dette problemet med vinterhjula også, samt det kommer jo kun ved nedbremsing.. Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Rasmussen Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Jeg sliter med samme problemet på min audi 80 2,0 1993 mod. Jeg har en knapp på foringene forran, eller kansje hjul lagrene ? det er mye det kan være, men jeg har enda ikke funnet ut av det da.. Siter Mvh Julian Rasmussen -------------------- http://www.streetteam.no -------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Jeg sliter med samme problemet på min audi 80 2,0 1993 mod. Jeg har en knapp på foringene forran, eller kansje hjul lagrene ? det er mye det kan være, men jeg har enda ikke funnet ut av det da.. Defekte/dårlige hjullagere lager som regel en ulelyd, ikke risting i bilen. Da skal de være relativt ødelagt for å si det slik :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 ikke feilmontering av skivene? mye rust på navet når du monterer skiver, så får du kast. puss disse ned grundig med f.eks rondellsliper før nye br.skiver monteres. Evnt, sjekk motortraversforinger. De bakre går først. Bærearms foringer, evnt. fjærbeinslager. m.v.h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hvis du har slitte dekk forran, kan det også ha medvirkning i det hele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 slitte dekk? tja, juster forstillinga. Pen audi du har RS2 80 Specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg