Svessa Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Skal skru fast spoilern min i bakrute. Noen som har peiling på hva man borrer med i glass? Diamant bor eller kan det gå med flisbor? andre tips? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Alle ruter utenom frontruta er vel herdet? Så tror det blir vanskelig. Du kan jo ta den med til en glassmester og spørre. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 glem det, det er ikke mulig å borre i herda ruter Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 hvor kan jeg borre da? Hvor er det barra på gti'en? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 bakrutene til GTI kommer ferdig med hull!.. stikk på huggeren å se om du får tak på en... tar vel ikke mer en max 300 for en bakrute tror jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Du trenger jo ikke å skru den fast. Kan fint lime den på med noe sikafleks/kontaktlim etc. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Som sagt: Hør med glass folk; typ sånt som riis bilglass! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 snakka med riis jeg når jeg skulle feste min, om det var mulig å borre høl... men det var det ikke! man borrer ikke i herda glass lime den på er ingen heldig løsning spør du meg. limte på min jeg, men den datt av da det kom snø og kulde og slikt! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 :afro Bruk rutelim så skal du ikke være bekymret over at den faller av...Bare husk på og vask ordentlig på både spoileren og ruta,med no silikonfjerner eller noe som tar bort all driten... Når jeg festa grill lista på bilen min så brukte jeg rute lim,og den har nå sitti på i over ett år i all slags vind og vær..!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 vask med silikonfjerner og bruk sikafleks eller hvordan det skrives da faller den aldri av.. bare ikke bruk bilen de første 24 etter du har limt den :):):):) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Den satt limt fast litt over en måned med to komponent epoxy lim og akryllim i tillegg.. tror en kompis av meg som lånte den lukka bakluka litt for hardt... Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Kjøp deg en GTI bakrute, så tar du å tilpasser festene på spoileren etter de hullene som er der:) Sikaflex burde også fungere som smurt, rutelim også, hvis ikke spoileren er tung som fy=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Hvor er de hullene? Ser ingen hull jeg. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Det er 3 hull i den der. De ligger alle inn under kanten på spoileren. Bare å se på underesida ruta om du skal se hulla ;) Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 det som er kjekt med golf, er at stort sett alt sitter skrudd, og ikke limet eller sveisa!... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg