RuuDpus Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Heisann! Dama mi har kjøpt seg MX5... Bare et problem, det mangler en sikring, og det er den som styrer parklys og blinklys og sånt... På sikringslokket står det ingenting om hvor stor sikringa skal være, så jeg lurer bare på om noen vet hvor mange Amper denne sikringa skal være? litt kjipt å ikke ha parklys, for det er jo ikke direkte pent med vippelyktene oppe midt på dagen ;) hehe... Takk for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Hvis du tar turen innom den lokale Madzaforhandleren så vet de det og tar vel en femmer for en sikring. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Skulle tro det ville holde med en 15a sikring, er en stund siden eg hadde en slik na, men de vet sikkert mer på http://www.mx5-miata.no Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 var åp mazdashappa istad, men de var ikke særlig behjelpelige... eller de prøvde, men fant ikke ut noe... Alle sikringene er visst som de skal i den ene sikringsboksen sa han fyren, men det var visst i en annen sikringsboks som var inni bilen, men han sa det lå en del løse releer rundt den så han ville ikke fikle der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Latterlig dårlig av folkene der. Du har vel ikke sjekka i håndboka til bilen, er jo ofte det står hvor store sikringer som skal inn der. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 gammal bil vettø, 15år gammel, og den boka er borte.... jeg kjører jo en mazda 323f fra samme året, 1990... tror du ting er likt? for har jo den boka til min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Er jo bare å se på den andre sikringsboksen. Ligger over clutchen. litt bak, på veggen mot venstre forskjerm. Det skal være et lokk der som viser hvor de forskjellige sikringene står. Er også reservesikring og verktøy til å ta ut sikringen på baksiden på lokket.. Bruker manual ligger til nedlasting på mx5klubbens hjemmesider.. (tror jeg) Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg